Nie rób filmów do szuflady...

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Wiele filmów powstaje pod wpływem chwili, zgrywamy je na nasze urządzenia, a potem o nich zapominamy. Odkrywamy je po pewnym czasie czyszcząc dyski...CC-BY Centrum Edukacji Obywatelskiej

Centrum Edukacji Obywatelskiej postanowiło coś zrobić z tymi filmami, które trafiły do cyfrowej „szuflady“. Może okaże się, że wśród nich są perełki filmowe? Warto przejrzeć pamięci swoich urządzeń i komputerów, aby odkryć, czy o jakimś filmie nie warto sobie przypomnieć. Może niekoniecznie są to tylko nieudane próbki?

Jeszcze do 30 stycznia 2014 roku można wziąć udział w konkursie filmowym Filmoteki Szkolnej, w którym organizatorzy programu czekają na osobiste wypowiedzi młodzieży.

Kategorie: recenzja, videorecenzja i etiuda filmowa inspirowana filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej. Nawiązania mogą być bardzo różne, może tu chodzić o inspirację tematem, klimatem, osobą reżysera, a nawet specyficzną formą. Organizatorzy konkursu zachęcają do niczym nieograniczonych twórczych działań.

Więcej informacji: http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/nie-rob-filmow-do-szuflady-wyslij-je-na-konkurs

Konkurs współorganizowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

(Źródło: CEO)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Danuta Sterna napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Właśnie o tym piszę, nie możemy się odwrócić od technologii, ale potrzeba bardzo dużego rozsądku i r...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Dużo problemów wynika z tego, że szkoły często kupują bez długofalowego planu, byle co - to, co im w...
Gość napisał/a komentarz do Uczenie się metodą uczniowskiego eksperymentu
bardzo fachowo i przystępnie wyłożony temat, brawo!
Ppp napisał/a komentarz do Pomysł na lekcję wychowawczą
Pomysł ciekawy, ale proponuję teraz obliczyć PRAWDOPODOBIEŃSTWO trwałego wcielenia w życiu tego, co ...
Maciej M Sysło napisał/a komentarz do Czy projekt to dobra forma uczenia się?
Poniższy fragment pochodzi z mojej pracy "Przyszłość Laboratorium", która ukazała się w czasopiśmie ...
Ppp napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Najpierw należało przypomnieć i scharakteryzować style nauki - wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy. Po...
Lech Mankiewicz napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Bardzo ważna uwaga, choć mam wrażenie, że analiza nie jest do końca kompletna. Dlaczego? Taka techni...
To Stowarzyszenie Umarłych Statutów podaje nieprawdę. Art. 99 ustawy Prawo oświatowe umożliwia wprow...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie