Nie rób filmów do szuflady...

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Wiele filmów powstaje pod wpływem chwili, zgrywamy je na nasze urządzenia, a potem o nich zapominamy. Odkrywamy je po pewnym czasie czyszcząc dyski...CC-BY Centrum Edukacji Obywatelskiej

Centrum Edukacji Obywatelskiej postanowiło coś zrobić z tymi filmami, które trafiły do cyfrowej „szuflady“. Może okaże się, że wśród nich są perełki filmowe? Warto przejrzeć pamięci swoich urządzeń i komputerów, aby odkryć, czy o jakimś filmie nie warto sobie przypomnieć. Może niekoniecznie są to tylko nieudane próbki?

Jeszcze do 30 stycznia 2014 roku można wziąć udział w konkursie filmowym Filmoteki Szkolnej, w którym organizatorzy programu czekają na osobiste wypowiedzi młodzieży.

Kategorie: recenzja, videorecenzja i etiuda filmowa inspirowana filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej. Nawiązania mogą być bardzo różne, może tu chodzić o inspirację tematem, klimatem, osobą reżysera, a nawet specyficzną formą. Organizatorzy konkursu zachęcają do niczym nieograniczonych twórczych działań.

Więcej informacji: http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/nie-rob-filmow-do-szuflady-wyslij-je-na-konkurs

Konkurs współorganizowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

(Źródło: CEO)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Napiszcie mi to pięknie!
Pisanie na klawiaturze mniej męczy ręce, oraz ułatwia pisanie dłuższych tekstów. Umożliwia tez lep...
Tomasz napisał/a komentarz do Pewna wizja edukacji w przyszłości
W dobie cyfryzacji, gdzie szkoły inwestują w najnowszy sprzęt, problemem pozostaje niedoinwestowanie...
Tomasz napisał/a komentarz do Cztery scenariusze rozwoju szkolnictwa (OECD)
W erze, gdy uczniowie mają zgłębiać tajniki sztucznej inteligencji w nowoczesnych, „darmowych” labor...
Jak uratować matematykę? Ograniczmy matematykę!W dobie nowoczesnej edukacji czas na rewolucyjne pode...
Magda napisał/a komentarz do STEAM w praktyce w szkole ponadpodstawowej
Takie metody to się stosowało na zajęciach ZPT i cały czas stosuje się przy nauce zawodu.
Nauczyciel napisał/a komentarz do „Sieciaki” i niebezpieczne kontakty online
Popieram takie inicjatywy. Trzeba edukować rodziców i dzieci, ale coraz ciężej uciec z sieci...
Jest koniec roku i chętnie dajemy się ponieść iluzji że od nowego roku szkolnego wszystko będzie lep...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie