Kontakt

FUTUREDU (Wydawca)
Stanowisko:
Marcin Polak - Redaktor Naczelny
Adres
Adres korespondencyjny
Plac Kasztelański 3,
01-362 Warszawa
e-mail: kontakt@edunews.pl
Polska
Witryna

Różne informacje

Szanowni przyjaciele i czytelnicy portalu EDUNEWS.PL!

Realizujecie ciekawy projekt edukacyjny lub właśnie go planujecie?

Używacie w swojej pracy nowoczesnych narzędzi edukacyjnych i chcielibyście się z nami podzielić swoimi refleksjami?

Zapraszamy do podzielenia się z nami informacjami, wiedzą i doświadczeniem. Prosimy przesyłać informacje na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Redakcja zastrzega sobie prawo do skracania, przerabiania, pogłębiania, jak i do wyboru nadesłanych materiałów do publikacji.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

fajny pomysł😀
Fizyka, chemia i biologia to są różne dziedziny nauki. Wypracowały różne metody, zestawy pojęć i "pr...
Stanisław Zbigniew Czachorowski napisał/a komentarz do Przyroda w szkole, czyli co może nas czekać w 2026 r.
Kluczem do zmiany zawsze są nauczyciele. To oni zmieniają edukację na lepsze, a nie ministerstwo. Zm...
Zlikwidujmy oceny - wydaje się to proste rozwiązanie, przemawia za nim chęć wygaszenia nadmiernej i ...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Jak szybko wydać 10 milionów?
Sprawa wydaje się bulwersująca, aczkolwiek po części wynika z narzucenia samym sobie (jesteśmy w tym...
Małgorzata napisał/a komentarz do Kryzys wizerunkowy
,,Pręgież ?"...
Maciej M. Sysło napisał/a komentarz do Maszyna Cezara, czyli przygody z szyframi
Tu jest link do zdjęcia linijki Cezara: https://edunews.pl/images/obrazki/linijka-cezara01.jpg - roz...
Młodzi nauczyciele nie otworzyli jeszcze wszystkich drzwi w tym zbudowanym na krzemie pałacu AI. AI ...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie