(C) Edunews.pl - INSPIR@CJE 2015

Zapraszamy do współpracy przy projekcie Edunews.pl, który nazwaliśmy: ZWYKLI NIEZWYKLI NAUCZYCIELE. Celem projektu jest wspieranie nauczycieli jako środowiska osób twórczych, otwartych, zaangażowanych, zmieniających edukację oddolnie w swojej codziennej pracy dydaktycznej z uczniami. Chcemy promować takie osoby, które będąc "zwyczajnymi" osobami, dzięki swojej pasji i zaangażowaniu dokonują w szkołach rzeczy "niezwykłych".

Witamy serdecznie w trzeciej generacji portalu Edunews.pl. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna i funkcjonalności przypadną do gustu naszym Czytelnikom. Postanowiliśmy dokonać zmiany wyglądu portalu w taki sposób, by lepiej pokazywać bogate zasoby treści poświęconych edukacji, które gromadzimy od początku naszej działalności, od lutego 2008 roku. Ponieważ technologie szybko się zmieniają, również serwisy internetowe powinny nadążać za tymi zmianami. Mamy wrażenie, że wykonaliśmy spory krok naprzód w rozwoju portalu :-)

Edunews.pl oferuje cotygodniowy, bezpłatny (zawsze) serwis wiadomości ze świata edukacji. Zapisz się:
captcha 
I agree with the Regulamin

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

  • Written by Lech
    Respectfully disagree :) . Nie jest obojętne, czego uczymy w szkole. Myślenie abstrakcyjne jest przykła...
  • Written by Anna
    Nie jest okropne. Dzieci są przyzwyczajone do takich dźwięków z gier, w które grają. Naprawdę nic ok...
  • Written by Ppp
    Uczniów nie trzeba motywować - wystarczy nie ZABIJAĆ motywacji ustawicznym ocenianiem i czepianiem s...
  • Written by Robert Raczyński
    Zacznę od słów, które powinny trafić do wszystkich, którzy widzą w szkole instytucję zewnętrzną wobe...
  • Written by Łukasz
    Dzień dobry,
    myślę, że większość nauczycieli stawia sobie takie pytania. Poczucie niedosytu zostaje z...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie