Sidebar

(C) Edunews.pl - INSPIR@CJE 2015

Zapraszamy do współpracy przy projekcie Edunews.pl, który nazwaliśmy: ZWYKLI NIEZWYKLI NAUCZYCIELE. Celem projektu jest wspieranie nauczycieli jako środowiska osób twórczych, otwartych, zaangażowanych, zmieniających edukację oddolnie w swojej codziennej pracy dydaktycznej z uczniami. Chcemy promować takie osoby, które będąc "zwyczajnymi" osobami, dzięki swojej pasji i zaangażowaniu dokonują w szkołach rzeczy "niezwykłych".

Witamy serdecznie w trzeciej generacji portalu Edunews.pl. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna i funkcjonalności przypadną do gustu naszym Czytelnikom. Postanowiliśmy dokonać zmiany wyglądu portalu w taki sposób, by lepiej pokazywać bogate zasoby treści poświęconych edukacji, które gromadzimy od początku naszej działalności, od lutego 2008 roku. Ponieważ technologie szybko się zmieniają, również serwisy internetowe powinny nadążać za tymi zmianami. Mamy wrażenie, że wykonaliśmy spory krok naprzód w rozwoju portalu :-)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Nauczyciel napisał/a komentarz do „Sieciaki” i niebezpieczne kontakty online
Popieram takie inicjatywy. Trzeba edukować rodziców i dzieci, ale coraz ciężej uciec z sieci...
Jest koniec roku i chętnie dajemy się ponieść iluzji że od nowego roku szkolnego wszystko będzie lep...
Piotr napisał/a komentarz do EjAj z lodówki
Mam podobne przemyślenia, ciekawe czy to nadmuchana bańka ;)
W sprawie wf mam inna uwagę. Wf to przedmiot specyficzny. Nauczyciele wf nie pracują w domu, ich obo...
Bardzo ciekawe i trafne spostrzeżenia, widać dobre analityczne podejście i obiektywność. Warto, aby ...
Zaufanie uczniów i nauczycieli w szkole wymaga także zaufania władz do nauczycieli - czyli tworzenia...
Michał napisał/a komentarz do Edukacja w dialogu z AI
Doceniam refleksyjne podeście do AI w edukacji :)
Ahh... skandynawia to w ogóle ma swój klimat

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie