Inspir@cje 2013 - Konferencja

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

edunews logo

 

KONFERENCJA Z OKAZJI 5 LAT PORTALU EDUNEWS.PL

INSPIR@CJE 2013 – JAK UCZYNIĆ POLSKĄ SZKOŁĘ JESZCZE LEPSZĄ?

Warszawa, 21-22 czerwca 2013 roku


Konferencja pokazała prawdziwych bohaterów polskiej szkoły i warsztat ich pracy. Skupiła uwagę na konkretnych osobach, które często na własną rękę (i z własnych środków!) oraz wbrew różnym przeciwnościom rzeczywiście i namacalnie rozwijają polską szkołę wprowadzając do niej nowoczesne metody pracy, technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) i gry edukacyjne, czasem zamieniają się z uczniami rolami w klasie, a przy tym twardo stąpają po ziemi, nie tracą dobrego humoru, dystansu i... głowy.

Krótko mówiąc była to konferencja, jakiej od dawna nie było w środowisku edukacyjnym. W pierwszy dzień lata 2013 roku zebraliśmy w jednym miejscu w Warszawie najlepszych praktyków wyszukanych w całej Polsce. Łącznie wszystkich uczestników konferencji było około 350 osób. Przyjechali z tak odległych miejsc jak Bogatynia, Szczecin, Sanok czy Suwałki, z wszystkich krańców Polski.

Próbowaliśmy pokazać, że prawdziwa cyfrowa szkoła powstaje w Polsce przede wszystkim dzięki codziennej pracy i osobistym poszukiwaniom pasjonatów, osób, którym się w szkole po prostu zwyczajnie chce coś zmieniać i modernizować. Potwierdziliśmy, że w edukacji najwięcej daje wzajemne komunikowanie się, inspirowanie i wspieranie.

 

Więcej informacji tutaj:

PROGRAM KONFERENCJI

WYSTĄPIENIA (W TRAKCIE DODAWANIA)

ZDJĘCIA Z KONFERENCJI

WARUNKI UCZESTNICTWA


ORGANIZATORZY:

  


WSPÓŁPRACA:


 

PATRONAT MEDIALNY:

{jacomment off}

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gdyby jeszcze Ministerstwo Edukacji chciało inwestować w takie rozwiązania, które z pewnością przyda...
Justyna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
... i co to za określenie "świetliczanka" :( To jest nauczyciel z takimi samymi kwalifikacjami jak P...
Justyna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Całkowicie się z Panią nie zgadzam, że nauczyciel WSPÓŁORGANIZUJĄCY nie przygotowuje się do zajęć! Ł...
Eleonora napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Poniosły emocje tego dyrektora i nie ma prawa wygadywać takich bzdur: (cyt) "trwają w niekoniecznie ...
Jan napisał/a komentarz do Kłopoty ze szkolnym ocenianiem
Bardzo się cieszę że udało mi się dojść do, co prawda wtórnego, odkrycia które, o czym nie wiedziałe...
Jan napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Zróżnicowanie pensum - gdybyż to było takie proste! Nauczyciele coraz częściej będą mieli uprawnieni...
Sylwia napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Autor, jako dyrektor szkoły, musi wiedzieć, że problemem częściej jest nie przekraczanie 40-godzinne...
Jarosław Pytlak napisał/a komentarz do Kłopoty ze szkolnym ocenianiem
@Jan - no proszę, potwierdził Pan słuszność tego, co robimy w klasach 4-6 SP w szkole STO na Bemowie...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie