Program konferencji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025

Warszawa, 22-23.03.2025

(miejsce: Chałubińskiego 8, Warszawa)

Szanowni Państwo, konferencja, podobnie jak poprzednie, będzie prowadzona w szybkim tempie i bogata, jeśli chodzi o zagadnienia dotyczące pracy, wyzwań i  narzędzi warsztatu nowoczesnego nauczyciela. Dzielimy się i inspirujemy dobrymi praktykami. Nie prowadzimy sesji równoległych – naszym celem jest wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja nauczycieli zajmujących się różnymi obszarami edukacji. Zalecamy pozostać do końca konferencji (naprawdę warto). Program jest bogaty, a wystąpienia zaproszonych prelegentów i ich doświadczenia szkolne z pewnością unikalne.

Konferencję celowo organizujemy w sobotę i niedzielę - dla wielu nauczycieli wczesnoszkolnych są to, ze względu na charakter pracy, jedyne dni, w których mogą wziąć udział w spotkaniach i konferencjach z zakresu doskonalenia zawodowego. To spotkanie zalicza się do takich, z których wrócą Państwo z ogromnym bagażem pomysłów, energią i optymizmem.

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>> 

Program w opracowaniu

Wstępna lista tematów, które znajdą się w programie INSPIR@CJI (w trakcie tworzenia) - będzie bardzo praktycznie/dydaktycznie:

  • Mentoring - pomoc młodemu/nowemu nauczycielowi w pierwszych miesiącach/latach pracy z dziećmi (Edyta Jurys)
  • Odznaki za umiejętności i osiągnięcia w edukacji wczesnoszkolnej (Beata Minta)
  • AI jako asystent nauczyciela, czyli nowoczesne technologie w codziennej pracy z dziećmi (Monika Walkowiak)
  • Przedsiębiorczość najmłodszych może Cię zadziwić! (Dorota Dankowska)
  • Projekty międzyklasowe - włączanie młodych nauczycieli do wspólnych działań (Dorota Dankowska)
  • Orientacja zawodowa w klasach młodszych jako projekt edukacyjny (Jolanta Okuniewska)
  • A co na to rodzice? O zmianie i rodzicach w zmianie (Wiesława Mitulska)
  • Wykorzystanie AI do zajęć muzycznych (Piotr Kaja)
  • Działania zamiast kserowania
  • Wczesnoszkolna matematyka w pytaniach i odpowiedziach (Beata Skrzypiec)
  • Napiszcie mi to pięknie! (Barbara Taniewicz)
  • Dobre pomysły na dobre pisanie (Sabina Piłat)
  • Dobre pomysły na dobre czytanie (Celina Zielińska)
  • Jak wdrażać Porozumienie bez Przemocy do szkoły… bez przemocy? (Paulina Orbitowska-Fernandez)
  • Jak wdrażać Porozumienie bez Przemocy do przedszkola - perspektywa nauczycielki (Natalia Czarnobaj-Pisz)
  • Gdzie szukać pomocy?  Materiały i pomoce dydaktyczne z edukacji empatycznej dla dzieci od 4 do 8 lat (Weronika Górska-Wolniewicz)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Magdalena Korzeb napisał/a komentarz do Czasownik na plakacie
Fajny pomysł przetestuje w domu
Gość napisał/a komentarz do Uczeń przeszkadza w lekcji...
Teoria swoje a praktyka swoje
Ppp napisał/a komentarz do O poczuciu przynależności do szkoły
Jak człowiek uwierzy, że "przynależy", a potem zostanie wyrzucony - wtedy dopiero jest problem! Post...
Tadeusz napisał/a komentarz do Myślenie wolne i szybkie w praktyce edukacyjnej
Czytając ten artykuł nie mogę oprzeć się wrażeniu, że został wygenerowany przez sztuczną inteligencj...
Przypominam że oceny jeszcze nie zostały ze szkół usunięte, a bez tego te porady nie mają sensu, cho...
Stanisław Zbigniew Czachorowski napisał/a komentarz do Poczekajki dla uczniów
Dziękuję za wartościowe pomysły. Nie wszyscy pracują w tym samym tempie. Po przekształceniu chcę wyk...
Ppp napisał/a komentarz do Poczekajki dla uczniów
Chwila oddechu jest rzadka i cenna - nie należy jej marnować na dodatkowe aktywności, skoro po kilku...
Kultura powinna być OBUSTRONNA: ja nie strzelam, pies mnie nie obszczekuje, gdy spokojnie idę ulicą ...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie