INSPIR@CJE w 2025 roku

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE to jedna z najpopularniejszych w Polsce konferencji dydaktyczno-metodycznych, a zarazem forma debaty edukacyjnej, którą od wielu lat prowadzi redakcja portalu Edunews.pl wspólnie z Think Global i Fundacją Think! oraz Superbelframi RP. Wspólnie zastanawiamy się, co warto w szkole poprawiać (i dlaczego przeważnie oddolnie), z jakich narzędzi i pomysłów warto skorzystać. Uważamy, że polska edukacja może być skutecznie poprawiana i modernizowana dzięki oddolnym inicjatywom, które rodzą się w szkole lub tuż obok szkoły, a które są realizowane przez nauczycieli i inne osoby mające bliski, codzienny związek z edukacją. 

W polskich szkołach pracuje wielu wspaniałych nauczycieli, którzy osiągają sukcesy pedagogiczne nie tylko w swojej klasie, ale także w kraju i na arenie międzynarodowej. Dowodem na to są m.in. projekty współpracy krajowej i międzynarodowej prowadzone w ramach programu eTwinning, Erasmus+ czy nominacje polskich nauczycieli do nagrody Global Teacher Prize. Na konferencji INSPIR@CJE takie osoby zapraszamy do dzielenia się swoimi doświadczeniami, projektami, warsztatem dydaktycznym, jak również promujemy dobre praktyki i pomysły, które mogą poprawiać jakość kształcenia w szkołach. 

ZAPRASZAMY NA INSPIR@CJE W 2025! 

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

Najbliższa konferencja: INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE - 22-23 marca 2025 - Warszawa

PROGRAM KONFERENCJI (w opracowaniu)

WARUNKI UCZESTNICTWA

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

INFORMACJA O HOTELACH (w opracowaniu)

MAPA DLA UCZESTNIKÓW

 

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Maciej M Sysło napisał/a komentarz do Czy projekt to dobra forma uczenia się?
Poniższy fragment pochodzi z mojej pracy "Przyszłość Laboratorium", która ukazała się w czasopiśmie ...
Ppp napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Najpierw należało przypomnieć i scharakteryzować style nauki - wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy. Po...
Lech Mankiewicz napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Bardzo ważna uwaga, choć mam wrażenie, że analiza nie jest do końca kompletna. Dlaczego? Taka techni...
To Stowarzyszenie Umarłych Statutów podaje nieprawdę. Art. 99 ustawy Prawo oświatowe umożliwia wprow...
Książka „Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym” nie jest autorstwa Martina Seligmana, lecz D...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Osiem filarów reformy edukacji (z komentarzem)
Dzięki za ten tekst. Mnie, mimo jakichś trzech podejść, nie udało się zadowalajaco skomentować tej b...
Gość napisał/a komentarz do Osiem filarów reformy edukacji (z komentarzem)
Też się bardzo niepokoję. Trudno mi się czyta te życzeniowe postulaty.
Ja się zgadzam z polonistką. Nauczyciele świetlicy zwykle jako argument pracy w wymiarze 26 godzin p...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie