Weź kurs na edukację filmową

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Scenariusze lekcji, pomysły na zajęcia, dobre praktyki, sieć kontaktów - to wszystko i wiele więcej zyskali uczestnicy kursu internetowego dla nauczycieli „Filmoteka Szkolna. Akcja!”. Właśnie ruszyły zapisy do nowej edycji kursu e-learning.(C) M. Kułakowski, CEO

Przez 3 miesiące trwania kursu uczestnicy poznawali tajniki edukacji filmowej. Na forum i w sprawozdaniach z wykonanych zadań wymieniali się swoimi doświadczeniami, informacjami o stronach, na których znajdują się ciekawe materiały, narzędzia i nowe technologie do wykorzystania na zajęciach. Ważnym elementem były również materiały i treści modułów, które ułatwiały usystematyzowanie zdobytej wiedzy.

„Kontakt z pasjonatami edukacji filmowej wzbogacił nas o nowe doświadczenia i wiedzę, której nie udałoby się zgromadzić w tak krótkim czasie, w pojedynkę.”*

Nauczyciele dowiedzieli się jak przeprowadzić projekt filmowy w szkole, ale również jak poprowadzić lekcje z filmem, analizować obraz filmowy, jak wykorzystać film do pracy wychowawczej z młodzieżą, założyć DKF, przypomnieli sobie historię kina. Przez cały czas trwania kursu nauczyciele mogli korzystać ze wsparcia mentorów:

„Współpracę ze swoim mentorem oceniam cudownie. Moim zdaniem to wspaniały, kompetentny człowiek, z ogromną wiedzą merytoryczną, poczuciem humoru, ogromną erudycją i dystansem inteligentnego, doświadczonego pedagoga.”*

Właśnie otwarte zostały zgłoszenia do nowej edycji kursu. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zalety kursu:

  • Praktyczne działania - możliwość natychmiastowego wykorzystania nowych rozwiązań w praktyce szkolnej,
  • Indywidualny kontakt – motywująca opieka mentorska w czasie całego kursu,
  • Dzielenie się doświadczeniami i sprawdzonymi dobrymi praktykami z opiekunami i innymi uczestnikami kursu,
  • Wybór czasu, sposobu pracy, materiałów i zadań, który sprawia, że uczestnik uczy się dokładnie tego, co jest mu potrzebne.

Udział w kursie jest odpłatny - 250 zł (płatność za udział nauczyciela w kursie może dokonać szkoła - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu, na kogo wystawić fakturę). Kurs częściowo dofinansowany jest ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. 

Szczegółowe informacje i zgłoszenia znajdują się na stronie: http://www.ceo.org.pl/pl/filmoteka-szkolna-akcja/news/kurs-internetowy-dla-nauczycieli

*Wszystkie cytaty pochodzą od uczestników VII edycji kursu edukacji filmowej Filmoteki Szkolnej. Akcja!

(Źródło: Centrum Edukacji Obywatelskiej)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem
Marcin Polak napisał/a komentarz do Déjà vu
Jeśli podzielimy prace na kilkadziesiąt zespołów i każdy przygotuje PP dla przedmiotu na 20-parę str...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Déjà vu
No niestety przedstawienie faktycznie jakby to samo. Obojętnie z której strony partyjnej, model dzia...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Narracje w polskiej debacie o ochronie przyrody
Wydaje mi się, że ta "trzecia grupa" jest równo rozłożona i reprezentowana w dwóch opisanych w artyk...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie