Moje miejsce, moja historia

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprasza do udziału w konkursie „Moje miejsce, moja historia” na najciekawszy pomysł na projekt, w którym uczniowie przy pomocy środków teatralnych, fotograficznych czy filmowych opiszą swoją miejscowość i jej historię. Adresatem projektu są uczniowie i nauczyciele ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski, ze szczególnym uwzględnieniem małych miejscowości.(CC-BY) CEO

 

Aby zgłosić swój udział należy krótko opisać pomysł na projekt w formularzu zgłoszeniowym dostępnym na stronie programu.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 1 maja 2013 r.

Z nadesłanych projektów specjalnie powołana komisja wybierze 13 zwycięskich grup, które otrzymają szczególne wsparcie w postaci: 

  • Trzydniowych warsztatów twórczych dla młodzieży (jesień 2013). Do uczniów przyjadą artyści, specjaliści z wybranych przez was dziedzin. Pomogą wam w realizacji filmu, spektaklu, fotoreportażu, widowiska narracyjnego itp.
  • Trzydniowych warsztatów w Warszawie dla nauczycieli, opiekunów projektu (26-28 września 2013). Tu odbędą się spotkania ze specjalistami w dziedzinie edukacji artystycznej, w trakcie których młodzież będzie miała okazję poszerzenia własnego warsztatu pracy, podniesienia kwalifikacji, zapoznania się z innowacyjnymi metodami pracy twórczej.
  • Książek, DVD, materiałów pomocniczych.

Konkurs „Moje miejsce, moja historia” organizowany jest w ramach ogólnopolskiego programu "Kulthurra!" prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. 

"Zajęcia artystyczne w szkole mają na celu wzbogacenie oferty twórczych zajęć w szkole, podniesienie ich jakości i wartości artystycznej. Chcemy dostarczyć młodym ludziom pomysłów, inspiracji oraz narzędzi, dzięki którym będą mogli realizować własne wartościowe projekty artystyczne." - mówi Alicja Pacewicz, dyrektor programowy CEO.

Więcej o programie: http://www.ceo.org.pl/pl/kulthurra.

Źródło: CEO

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Podoba mi się podejście operacje na szacunku, a nie kontroli :)
GPT napisał/a komentarz do EjAj z lodówki
Ministerstwo kupuje pracownie STEAM, ogranicza fizykę i chemię, a wszystko to okrasza pięknym slogan...
GPT napisał/a komentarz do Kierunki rozwoju polskiej edukacji
Ministerstwo kupuje pracownie STEAM, ogranicza fizykę i chemię, a wszystko to okrasza pięknym slogan...
Ppp napisał/a komentarz do Dziesięć błędów informacji zwrotnej
Wszystko to prawda, ale na "zerowym" punkcie powinno być: błędem krytyki jest samo jej istnienie! w ...
Zbyt ogólny opis by zrozumieć czym to się różni od istniejących aplikacji edukacyjnych które są zazw...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Natura matury
Miałem wrażenie, że dość jasno dałem do zrozumienia, że nie rozważam tu zasadności ani prawidłowości...
Mikołaj napisał/a komentarz do Natura matury
Trafne pokazuje to, że matura to nie tylko test wiedzy, ale rytuał przejścia, który ma sens tylko wt...
Ppp napisał/a komentarz do Natura matury
Maturę nalezy ZLIKWIDOWAĆ, ponieważ jest niesprawiedliwym egzaminem, którego można PRZYPADKOWO nie z...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie