Moje miejsce, moja historia

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprasza do udziału w konkursie „Moje miejsce, moja historia” na najciekawszy pomysł na projekt, w którym uczniowie przy pomocy środków teatralnych, fotograficznych czy filmowych opiszą swoją miejscowość i jej historię. Adresatem projektu są uczniowie i nauczyciele ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski, ze szczególnym uwzględnieniem małych miejscowości.(CC-BY) CEO

 

Aby zgłosić swój udział należy krótko opisać pomysł na projekt w formularzu zgłoszeniowym dostępnym na stronie programu.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 1 maja 2013 r.

Z nadesłanych projektów specjalnie powołana komisja wybierze 13 zwycięskich grup, które otrzymają szczególne wsparcie w postaci: 

  • Trzydniowych warsztatów twórczych dla młodzieży (jesień 2013). Do uczniów przyjadą artyści, specjaliści z wybranych przez was dziedzin. Pomogą wam w realizacji filmu, spektaklu, fotoreportażu, widowiska narracyjnego itp.
  • Trzydniowych warsztatów w Warszawie dla nauczycieli, opiekunów projektu (26-28 września 2013). Tu odbędą się spotkania ze specjalistami w dziedzinie edukacji artystycznej, w trakcie których młodzież będzie miała okazję poszerzenia własnego warsztatu pracy, podniesienia kwalifikacji, zapoznania się z innowacyjnymi metodami pracy twórczej.
  • Książek, DVD, materiałów pomocniczych.

Konkurs „Moje miejsce, moja historia” organizowany jest w ramach ogólnopolskiego programu "Kulthurra!" prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. 

"Zajęcia artystyczne w szkole mają na celu wzbogacenie oferty twórczych zajęć w szkole, podniesienie ich jakości i wartości artystycznej. Chcemy dostarczyć młodym ludziom pomysłów, inspiracji oraz narzędzi, dzięki którym będą mogli realizować własne wartościowe projekty artystyczne." - mówi Alicja Pacewicz, dyrektor programowy CEO.

Więcej o programie: http://www.ceo.org.pl/pl/kulthurra.

Źródło: CEO

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem
Marcin Polak napisał/a komentarz do Déjà vu
Jeśli podzielimy prace na kilkadziesiąt zespołów i każdy przygotuje PP dla przedmiotu na 20-parę str...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Déjà vu
No niestety przedstawienie faktycznie jakby to samo. Obojętnie z której strony partyjnej, model dzia...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Narracje w polskiej debacie o ochronie przyrody
Wydaje mi się, że ta "trzecia grupa" jest równo rozłożona i reprezentowana w dwóch opisanych w artyk...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie