Akademia edukacji menedżerskiej

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
projekty edukacyjneRusza specjalny projekt edukacji ekonomicznej licealistów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Partnerem strategicznym tego przedsięwzięcia jest Narodowy Bank Polski. Projekt „Kafeteria edukacyjna dla licealistów – Akademia Edukacji Menedżerskiej” adresowany jest do licealistów z całej Polski, zaś udział w nim jest nieodpłatny.
 
Uczestnicy projektu będą mogli wybierać interesujące ich zajęcia, zarówno pod względem tematyki jak i formy, spośród 50 wydarzeń edukacyjnych zebranych w ofercie programowej. Eksperci SGH poprowadzą 45 wirtualnych spotkań edukacyjnych oraz 5 wykładów tradycyjnych wykorzystując przy tym 14 różnych form zajęć z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Zajęcia będą podzielone na 5 bloków tematycznych z zakresu ekonomii i zarządzania. Rekrutacja już ruszyła i potrwa do 18 września br. Same zajęcia będą realizowane od października br. przez cały rok szkolny. W projekcie weźmie udział 1000 licealistów. Więcej informacji oraz zapisy na: www.kafeteria.edu.pl.
 
"To, co wyróżnia Kafeterię edukacyjną od innych projektów, to możliwość wyboru przez uczestnika tematyki, terminu oraz formy zajęć w zależności od indywidualnych zainteresowań." – mówi Marcin Dąbrowski, dyrektor Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnej SGH – "Za udział w wybranych wydarzeniach edukacyjnych każdy licealista otrzymuje punkty. Odpowiednia ich liczba umożliwia otrzymanie specjalnego dyplomu. Możliwe jest również zdobycie dyplomu z wybranej ścieżki tematycznej oraz dyplomu <Profesjonalny Menedżer>".
 
W ofercie programowej znajdują się zajęcia z 5 obszarów tematycznych: Finansowanie działalności biznesowej, Wzmacnianie przewag konkurencyjnych, Budowanie wizerunku firmy i produktu, Zarządzanie kapitałem ludzkim oraz Międzynarodowe relacje biznesowe.
 
Strona główna projektu 
 
"Zajęcia będą prowadzone są w formie wykładów e-learningowych, forów, czatów, zajęć w Second Life, a także filmów edukacyjnych kończących się z dyskusją online – dodaje Ola Biaduń z biura Kafeterii. "Uczniowie mogą również wziąć udział w wieloetapowych konkursach oceniających ich aktywność społeczno-ekonomiczną w szkole, czy organizacjach pozarządowych. Ponadto licealiści będą mogli uczestniczyć w sześciu sesjach doradztwa biznesowego z ekspertami SGH."
 
Formuła projektu Kafeteria edukacyjna dla licealistów nawiązuje do stosowanego na uczelniach wyższych punktowego systemu zaliczenia osiągnięć studentów – ECTS. Uczniowie, którzy wezmą udział w projekcie, mają nie tylko okazję rozwijać swoje pozaszkolne zainteresowania dzięki ciekawej i niestandardowej formule zajęć. Uczestnictwo w Kafeterii może okazać się również przydatnym treningiem przed prawdziwym studiowaniem na wyższej uczelni, które licealiści bez wątpienia rozpoczną w niedalekiej przyszłości.
 
Więcej informacji oraz zapisy na stronie projektu lub pod mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie