Trzecia generacja portalu

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Witamy serdecznie w trzeciej generacji portalu Edunews.pl. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna i funkcjonalności przypadną do gustu naszym Czytelnikom. Postanowiliśmy dokonać zmiany wyglądu portalu w taki sposób, by lepiej pokazywać bogate zasoby treści poświęconych edukacji, które gromadzimy od początku naszej działalności, od lutego 2008 roku. Ponieważ technologie szybko się zmieniają, również serwisy internetowe powinny nadążać za tymi zmianami. Mamy wrażenie, że wykonaliśmy spory krok naprzód w rozwoju portalu :-)

Dla porównania, tak wyglądaliśmy w latach 2008-2011:

Wygląd Edunews.pl w latach 2008-2011

A tak w latach 2011-2015:

Wygląd Edunews.pl w latach 2011-2015

Zapraszamy do częstego korzystania z naszych zasobów. Mamy nadzieję, że znajdą tu Państwo wiele inspiracji dla podejmowanych działań edukacyjnych :-)

Z serdecznościami

Redakcja Edunews.pl

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Bardzo ciekawe i trafne spostrzeżenia, widać dobre analityczne podejście i obiektywność. Warto, aby ...
Zaufanie uczniów i nauczycieli w szkole wymaga także zaufania władz do nauczycieli - czyli tworzenia...
Michał napisał/a komentarz do Edukacja w dialogu z AI
Doceniam refleksyjne podeście do AI w edukacji :)
Ahh... skandynawia to w ogóle ma swój klimat
Świetnie napisane. Daje do myślenia i w zasadzie jak się tak zastanowić to ma Pan absolutną rację. Z...
Ogólnopolskie wytyczne skończą się tym, że nic się nie zmieni...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Czy sztuczna inteligencja osłabia nasze kompetencje?
W jakimś stopniu na pewno osłabia. Uzależnia. Tak integrujemy się w większy system. Podobnie jest w ...
AI nie zastąpi naszej odpowiedzialności za własny rozwój ;)

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie