Program konferencji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE

Warszawa, 14-15.05.2022

(miejsce: Chałubińskiego 8, Warszawa)

Szanowni Państwo, konferencja, podobnie jak poprzednie, będzie prowadzona w szybkim tempie i bogata, jeśli chodzi o zagadnienia dotyczące pracy, wyzwań i  narzędzi warsztatu nowoczesnego nauczyciela. Dzielimy się i inspirujemy dobrymi praktykami. Nie prowadzimy sesji równoległych – naszym celem jest wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja nauczycieli zajmujących się różnymi obszarami edukacji. Zalecamy pozostać do końca konferencji (naprawdę warto). Program jest bogaty, a wystąpienia zaproszonych prelegentów i ich doświadczenia szkolne z pewnością unikalne.

Konferencję celowo organizujemy w sobotę i niedzielę - dla wielu nauczycieli wczesnoszkolnych są to, ze względu na charakter pracy, jedyne dni, w których mogą wziąć udział w spotkaniach i konferencjach z zakresu doskonalenia zawodowego. To spotkanie zalicza się do takich, z których wrócą Państwo z ogromnym bagażem pomysłów, energią i optymizmem.

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

14 maja 2022 - sobota

8.30 Rejestracja

10.00 Powitanie 

  • Marcin Polak (redaktor naczelny Edunews.pl)

10.10 Wystąpienie otwierające: Jak odkrywać matematykę?

  • Alina Kalinowska-Iżykowska (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski)

11.00 Co ty wiesz o uczeniu się?  

  • Wiesława Mitulska (Szkoła Podstawowa w Słupi Wielkiej, Superbelfrzy RP/Mini)

11.25 Co mają wspólnego mózg i szafa, czyli jak się uczy mózg dziecka?

  • Joanna Gadomska (Biologia z Blondynką, Superbelfrzy RP)

11.50 Jak procentuje edukacja wczesnoszkolna?

  • Ewa Przybysz-Gardyza (Szkoła Podstawowa w Stojadłach, Superbelfrzy RP/Mini)

12.15 Z życia wzięte... do edukacji wczesnoszkolnej

  • Sabina Piłat (Nauka w plecaku, Superbelfrzy RP/Mini)

12.40 Europejskie uczniowskie śpiewanie, czyli Schoolvision on tour

  • Marta Bodziony (Szkoła Podstawowa nr 1 w Bogatyni)

13.05 Obiad i kuluary

14.05 Rysowanie nie takie straszne, jak je rysują

  • Vitia Hoffmann (Szkoła Podstawowa nr 8 w Gdańsku, Superbelfrzy RP/Mini)
  • Mateusz Łysek (Szkoła Podstawowa nr 4 w Radlinie, Superbelfrzy RP/Mini)

14.55 Poznajmy się! Jak uczynić proces integracji dzieci ukraińsko-polskich cennym doświadczeniem dla obu stron?

  • Krzysztof Jaworski (Amazon STEM Kindloteka i Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog)

15.20 Я тут!, czyli język jako integracja, zabawa i narzędzie do niwelowania barier

  • Monika Zielińska-Miętkiewicz (Learnetic)

15.45 Przerwa kawowa

16.15 Dobry pomysł na informatykę w klasach I-III

  • Joanna Apanasewicz (Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog, Szkoła Podstawowa w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP/Mini)
  • Krzysztof Jaworski (Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog)

16.40 STEAM we wczesnoszkolnej - dlaczego warto?

  • Mariola Fik (Szkoła Podstawowa)

17.05 Zdobądź serca dzieciaków, zabierając je w edukacyjny świat Minecrafta

  • Joanna Apanasewicz (Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog, Szkoła Podstawowa w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP/Mini)

17.30 Narzędziownik zdalnej nauczanki

  • Monika Walkowiak (Szkoła Podstawowa w Kamieńcu Wrocławskim, Superbelfrzy RP/Mini)

17.55 "Złoty żuk" - czyli jak mały Janek Janem został

  • Jacek Ścibor (Szkoła Podstawowa w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP/Mini)

18.20 Przewidywane zakończenie pierwszej części konferencji


15 maja 2022 - niedziela

08.30 Kawa na dzień dobry

09.00 Z rozsądkiem i uważnością o dezinformacji

  • Agnieszka Chomicka-Bosy (Asy Internetu, Fundacja Szkoła z Klasą)

09.25 Jak prowadzić edukację klimatyczną w Twojej klasie?

  • Klara Rościszewska (Fundacja WWF)

09.50 Innowacyjne klasy wczesnoszkolne

  • Edyta Haraburda (Szkoła Podstawowa nr 9 w Białymstoku)
  • Katarzyna Zajączkowska (Szkoła Podstawowa nr 9 w Białymstoku, Superbelfrzy Mini)

10.30 Hej! Ho! Przygód sto, czyli chętnie czytamy lektury

  • Edyta Karwowska (Szkoła Podstawowa nr 16 w Warszawie, Superbelfrzy RP/Mini)

10.55 Matematyka z odrobiną magii

  • Dorota Dankowska (Szkoła Podstawowa nr 5 w Słupsku, Superbelfrzy RP/Mini)

11.20 Przerywniki w trakcie zajęć

  • Jolanta Okuniewska (Szkoła Podstawowa nr 9 w Olsztynie, Superbelfrzy RP/Mini)

11.45 Przerwa pogawędkowo-kawowo-przegryzkowa

12.45 Teatr(nie) oczywisty. Czasem mniej znaczy więcej

  • Ewa Kempska (Szkoła Podstawowa w Gliczarowie Górnym, Superbelfrzy RP/Mini)

13.10 Na tropach nie tylko przyrodniczych. Jak uczyć szacunku dla świata?

  • Paulina Kurowska-Loryńska (Szkoła Podstawowa w Rusi, Superbelfrzy RP/Mini)

13.35 Wokół nas. O (powtórnym) odkrywaniu naszej małej ojczyzny

  • Agnieszka Herszel-Pościk (Szkoła Podstawowa nr 16 w Pabianicach, Superbelfrzy Mini)

14.00 Proste triki w uczeniu muzyki

  • Edyta Jurys (Szkoła Podstawowa nr 9 w Koszalinie, Superbelfrzy Mini)

14.25 Zwyczajne/niezwyczajne lekcje WF, czyli pomysłowe zajęcia sportowe w klasach I-III

  • Anna Dziadkiewicz (Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Skalmierzycach, Superbelfrzy Mini)

15.00 Rozchodniaczek edukacyjny, czyli próba podsumowania

15.10 Losowanie nagród dla uczestników Inspir@cji Wczesnoszkolnych

15.30 Zakończenie konferencji i obiad

 

Ponadto - równolegle z sesjami:

  • Stoiska instytucji edukacyjnych

 

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie