INSPIR@CJE

Formularz zgłoszeniowy

konferencja dydaktyczno-metodyczna innowacyjnych nauczycieli

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025

Warszawa, 22-23 marca 2025 roku

 

Sala konferencyjna w wieżowcu Oxford Tower
Chałubińskiego 8, Warszawa (ok. 300 m. od Dworca Centralnego)

 

Uwaga! Wystawiamy faktury VAT dla instytucji i szkół.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Wprowadź poprawny adres email.

Faktura

Wybierając 'instytucja' należy podać jej numer NIP.

Prosimy podawać pełne dane Nabywcy i Odbiorcy faktury w przypadku publicznych placówek oświatowych (można też przesłać dane na adres: konferencja@edunews.pl).

To pole jest wymagane

Invalid Input

Invalid Input

Zgoda jest wymagana

Zgoda jest wymagana

Invalid Input

Koszt uczestnictwa w konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025 dla jednej osoby wynosi 320 PLN brutto i obejmuje udział we wszystkich sesjach tematycznych i wykładach konferencji, lunche, przerwy kawowe, komplet materiałów konferencyjnych, udział w wydarzeniach przygotowanych przez partnerów konferencji. Nauczyciele z warszawskich szkół mogą uzyskać bezpłatny wstęp na konferencję, dzięki finansowaniu przez WCIES (przeczytaj w: Warunki uczestnictwa).

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Think Global sp. z o.o., nie później niż do 17.03.2025, zgłoszenia w formie elektronicznej w niniejszym formularzu ORAZ dokonanie wpłaty zgodnie z warunkami uczestnictwa na konto:

Think Global sp. z o. o. , Santander Bank Polska SA
rachunek nr 68 1090 1694 0000 0001 0772 2676
tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika/ów

Uwaga: liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zaksięgowania wpłat na koncie Organizatora, a nie data zgłoszenia niniejszego formularza.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Marcin Polak, telefon kontaktowy: (22) 642 22 40 lub kom: 607 652 089, e-mail: biuro@thinkglobal.pl. Szczegółowe informacje o konferencji zamieszczać będziemy w portalu www.Edunews.pl.


Odśwież Wprowadź poprawne znaki

Wprowadź powyższy tekst z obrazka małymi literami

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...
Ci dorośli kiedyś chodzili do szkoły (niektórzy całkiem niedawno) i ktoś porozdawał im matury. Suger...
Sławomir napisał/a komentarz do Urządzimy młodym nowy, wspaniały świat
Ciekawa polemika. Zauważam, być może błędnie, kontrast między podejściem dialektycznym (Pana, Panie ...
W dziale "powody" dodałbym jeszcze punkt o tym,że jak ktoś dużo gada, to rośnie procent gadania bez ...
Stanisław napisał/a komentarz do Czym więcej mówisz, tym mniej cię słuchają
Mówienie jest łatwiejsze niż organizowanie aktywności innych, w tym uczniów. Dlatego tak łatwo wpada...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie