INSPIR@CJE

Formularz zgłoszeniowy

konferencja dydaktyczno-metodyczna innowacyjnych nauczycieli

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025

Warszawa, 22-23 marca 2025 roku

 

Sala konferencyjna w wieżowcu Oxford Tower
Chałubińskiego 8, Warszawa (ok. 300 m. od Dworca Centralnego)

 

Uwaga! Wystawiamy faktury VAT dla instytucji i szkół.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Wprowadź poprawny adres email.

Faktura

Wybierając 'instytucja' należy podać jej numer NIP.

Prosimy podawać pełne dane Nabywcy i Odbiorcy faktury w przypadku publicznych placówek oświatowych (można też przesłać dane na adres: konferencja@edunews.pl).

To pole jest wymagane

Invalid Input

Invalid Input

Zgoda jest wymagana

Zgoda jest wymagana

Invalid Input

Koszt uczestnictwa w konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025 dla jednej osoby wynosi 320 PLN brutto i obejmuje udział we wszystkich sesjach tematycznych i wykładach konferencji, lunche, przerwy kawowe, komplet materiałów konferencyjnych, udział w wydarzeniach przygotowanych przez partnerów konferencji. Nauczyciele z warszawskich szkół mogą uzyskać bezpłatny wstęp na konferencję, dzięki finansowaniu przez WCIES (przeczytaj w: Warunki uczestnictwa).

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Think Global sp. z o.o., nie później niż do 17.03.2025, zgłoszenia w formie elektronicznej w niniejszym formularzu ORAZ dokonanie wpłaty zgodnie z warunkami uczestnictwa na konto:

Think Global sp. z o. o. , Santander Bank Polska SA
rachunek nr 68 1090 1694 0000 0001 0772 2676
tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika/ów

Uwaga: liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zaksięgowania wpłat na koncie Organizatora, a nie data zgłoszenia niniejszego formularza.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Marcin Polak, telefon kontaktowy: (22) 642 22 40 lub kom: 607 652 089, e-mail: biuro@thinkglobal.pl. Szczegółowe informacje o konferencji zamieszczać będziemy w portalu www.Edunews.pl.


Odśwież Wprowadź poprawne znaki

Wprowadź powyższy tekst z obrazka małymi literami

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Maciej M Sysło napisał/a komentarz do Czy projekt to dobra forma uczenia się?
Poniższy fragment pochodzi z mojej pracy "Przyszłość Laboratorium", która ukazała się w czasopiśmie ...
Ppp napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Najpierw należało przypomnieć i scharakteryzować style nauki - wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy. Po...
Lech Mankiewicz napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Bardzo ważna uwaga, choć mam wrażenie, że analiza nie jest do końca kompletna. Dlaczego? Taka techni...
To Stowarzyszenie Umarłych Statutów podaje nieprawdę. Art. 99 ustawy Prawo oświatowe umożliwia wprow...
Książka „Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym” nie jest autorstwa Martina Seligmana, lecz D...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Osiem filarów reformy edukacji (z komentarzem)
Dzięki za ten tekst. Mnie, mimo jakichś trzech podejść, nie udało się zadowalajaco skomentować tej b...
Gość napisał/a komentarz do Osiem filarów reformy edukacji (z komentarzem)
Też się bardzo niepokoję. Trudno mi się czyta te życzeniowe postulaty.
Ja się zgadzam z polonistką. Nauczyciele świetlicy zwykle jako argument pracy w wymiarze 26 godzin p...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie