INSPIR@CJE

Formularz zgłoszeniowy

konferencja dydaktyczno-metodyczna innowacyjnych nauczycieli

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025

Warszawa, 22-23 marca 2025 roku

 

Sala konferencyjna w wieżowcu Oxford Tower
Chałubińskiego 8, Warszawa (ok. 300 m. od Dworca Centralnego)

 

Uwaga! Wystawiamy faktury VAT dla instytucji i szkół.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Wprowadź poprawny adres email.

Faktura

Wybierając 'instytucja' należy podać jej numer NIP.

Prosimy podawać pełne dane Nabywcy i Odbiorcy faktury w przypadku publicznych placówek oświatowych (można też przesłać dane na adres: konferencja@edunews.pl).

To pole jest wymagane

Invalid Input

Invalid Input

Zgoda jest wymagana

Zgoda jest wymagana

Invalid Input

Koszt uczestnictwa w konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025 dla jednej osoby wynosi 320 PLN brutto i obejmuje udział we wszystkich sesjach tematycznych i wykładach konferencji, lunche, przerwy kawowe, komplet materiałów konferencyjnych, udział w wydarzeniach przygotowanych przez partnerów konferencji. Nauczyciele z warszawskich szkół mogą uzyskać bezpłatny wstęp na konferencję, dzięki finansowaniu przez WCIES (przeczytaj w: Warunki uczestnictwa).

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Think Global sp. z o.o., nie później niż do 17.03.2025, zgłoszenia w formie elektronicznej w niniejszym formularzu ORAZ dokonanie wpłaty zgodnie z warunkami uczestnictwa na konto:

Think Global sp. z o. o. , Santander Bank Polska SA
rachunek nr 68 1090 1694 0000 0001 0772 2676
tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika/ów

Uwaga: liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zaksięgowania wpłat na koncie Organizatora, a nie data zgłoszenia niniejszego formularza.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Marcin Polak, telefon kontaktowy: (22) 642 22 40 lub kom: 607 652 089, e-mail: biuro@thinkglobal.pl. Szczegółowe informacje o konferencji zamieszczać będziemy w portalu www.Edunews.pl.


Odśwież Wprowadź poprawne znaki

Wprowadź powyższy tekst z obrazka małymi literami

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ludzie przeginają. Skoro tacy wrażliwi na konstruktywną krytykę, niech wyłączą internet i pójdą na s...
Cichy Janusz napisał/a komentarz do Niż demograficzny niczego nie rozwiąże!
Obawiam się, że myślenie i działanie wielu samorządowców będzie sprowadzało się do pomysłów na zagęs...
Trwają prace, aby od 1 września 2025 roku obowiązywał zakaz korzystania z telefonów w polskich szkoł...
Uszeregowanie pytań w teście - BARDZO WAŻNE. Nawet, jeśli wynik końcowy nie będzie wyraźnie lepszy, ...
Maciej M. Sysło napisał/a komentarz do O umiejętnościach matematycznych w życiu i w szkole
Panie Redaktorze, proszę nie upubliczniać takiego głosu jak komentarz Ppp na temat nauczania matemat...
Ad. zasada numer 6: AI analizuje dane, ale te dane AI pobiera ze serwera, na który wsadził je człowi...
Czyli AŻ 34% nie odróżnia hejtu od słusznej krytyki - nie jest dobrze! Właściwie nie wiadomo, jak dy...
Przeszukiwanie plecaków, toreb i kieszeni? Patrole polujące na ukrywających się z telefonami w krzak...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie