INSPIR@CJE

Formularz zgłoszeniowy

konferencja dydaktyczno-metodyczna innowacyjnych nauczycieli

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025

Warszawa, 22-23 marca 2025 roku

 

Sala konferencyjna w wieżowcu Oxford Tower
Chałubińskiego 8, Warszawa (ok. 300 m. od Dworca Centralnego)

 

Uwaga! Wystawiamy faktury VAT dla instytucji i szkół.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Wprowadź poprawny adres email.

Faktura

Wybierając 'instytucja' należy podać jej numer NIP.

Prosimy podawać pełne dane Nabywcy i Odbiorcy faktury w przypadku publicznych placówek oświatowych (można też przesłać dane na adres: konferencja@edunews.pl).

To pole jest wymagane

Invalid Input

Invalid Input

Zgoda jest wymagana

Zgoda jest wymagana

Invalid Input

Koszt uczestnictwa w konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2025 dla jednej osoby wynosi 320 PLN brutto i obejmuje udział we wszystkich sesjach tematycznych i wykładach konferencji, lunche, przerwy kawowe, komplet materiałów konferencyjnych, udział w wydarzeniach przygotowanych przez partnerów konferencji. Nauczyciele z warszawskich szkół mogą uzyskać bezpłatny wstęp na konferencję, dzięki finansowaniu przez WCIES (przeczytaj w: Warunki uczestnictwa).

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Think Global sp. z o.o., nie później niż do 17.03.2025, zgłoszenia w formie elektronicznej w niniejszym formularzu ORAZ dokonanie wpłaty zgodnie z warunkami uczestnictwa na konto:

Think Global sp. z o. o. , Santander Bank Polska SA
rachunek nr 68 1090 1694 0000 0001 0772 2676
tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika/ów

Uwaga: liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zaksięgowania wpłat na koncie Organizatora, a nie data zgłoszenia niniejszego formularza.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Marcin Polak, telefon kontaktowy: (22) 642 22 40 lub kom: 607 652 089, e-mail: biuro@thinkglobal.pl. Szczegółowe informacje o konferencji zamieszczać będziemy w portalu www.Edunews.pl.


Odśwież Wprowadź poprawne znaki

Wprowadź powyższy tekst z obrazka małymi literami

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie