Komiks sposobem na podsumowanie projektu

fot. Specjalni.pl

Narzędzia
Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Jednym z ulubionych przez uczniów narzędzi do generowania komiksów jest bezpłatny program comixify. To świetne, intuicyjne narzędzie, które pozwala w kilka minut stworzyć niepowtarzalne komiksy, bez konieczności zakładania konta i logowania się. Jak to zrobić?

Wejdź na stronę Comixify. Następnie dodaj minimum kilka zdjęć lub plików wideo. Po ich załadowaniu wygeneruje się komiks, który możesz edytować według własnego uznania. Po prawej stronie komiksu znajdują się narzędzia do jego edycji. Możesz nałożyć filtr, który zmieni styl komiksu, następnie dokładamy chmurki tekstowe, a następnie pobieramy komiks na swój komputer, lub udostępniamy w sieci. Pamiętajmy jednak, że stworzony komiks zostaje na portalu i jeśli używasz zdjęć osób trzecich musisz posiadać ich zgodę na wykorzystanie wizerunku.

My z uczniami wygenerowaliśmy ostatnio zabawne komiksy projektowe dotyczące poruszanych tematów związanych z ochroną klimatu.

Więcej przykładowych komiksów obejrzysz w blogu Specjalni.pl.

 

Notka o autorkach: Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska- nauczycielki w Zespole Szkół Specjalnych w Kowanówku. Członkinie grupy SuperbelfrzyMini i SuperbelfrzyRP. Autorki bloga specjalni.pl. Entuzjastki nowoczesnych technologii i kreatywnych pomocy dydaktycznych. Wdrażają elementy programowania w szkolnictwie specjalnym. Autorki projektu sieci współpracy nauczycieli, prowadzące Rady Szkoleniowe i warsztaty dla nauczycieli. Za szczególne osiągnięcia edukacyjno-wychowawcze otrzymały w 2017 r. Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej. Niniejszy artykuł ukazał się w blogu Superbelfrzy.edu.pl. Licencja CC-BY-SA.

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie