Efektywne nauczanie tematem Edu Trendy 2012

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Dzisiejsza szkoła kładzie szczególny nacisk na efektywną pracę z uczniem. W poprawie wyników pomaga wykorzystanie nowoczesnych metod pracy - narzędzi coachingowych oraz metod szybkiego zapamiętywania. Skutecznemu używaniu tego rodzaju sposobów w pracy w szkole poświęcone będą warsztaty organizowane w ramach Edu Trendy 2012.photo: sxc.hu

Wykorzystywanie nowatorskich narzędzi coachingowych będzie jednym z tematów paneli dotyczących nauczycieli i placówek wsparcia, organizowanych w ramach Edu Trendy 2012, międzynarodowego wydarzenia koncentrującego się na innowacjach w edukacji, którego organizatorami są Wolters Kluwer Polska, wydawca czasopisma "Dyrektor Szkoły", i firma redNet Media. Patronem medialnym Edu Trendy 2012 jest portal Edunews.pl.

„Koło życia, SWOT, piramida DILTS’a, SMART oraz złote pytania to doskonałe narzędzia ułatwiające pracę z uczniem. Ich znajomość pozwala przekazywać informacje w łatwy, konstruktywny i bezstresowy dla obu stron sposób.“ - zapewniają Jonna Żuchowska i Beata Marciniak, które poprowadzą warsztaty na temat coachingu. „Podczas warsztatów poznają Państwo zestaw narzędzi najlepiej sprawdzających się w edukacji. Zaprezentowane zostaną najlepsze praktyki, których wykorzystanie w szkolnictwie przynosiło najlepsze efekty.“ - dodają  i podkreślają, że zdobytą w ramach warsztatów wiedzę będzie można wykorzystać w indywidualnej i grupowej pracy z uczniami.

Drugi warsztat poświęcony efektywnemu uczeniu zatytułowano „Moja głowa – Mój sukces, czyli jak efektywnie uczyć się”. Będzie on częścią panelu dotyczącego nauczycieli.

„Celem warsztatów Moja głowa - Mój sukces jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi metodami uczenia się i szybkiego zapamiętywania. Warsztaty polecamy nauczycielom  i rodzicom zainteresowanym wyposażeniem dzieci  w umiejętność szybkiego uczenia się, zapewniającą sukces edukacyjny.“ - mówi Iwona Klimek, trener umiejętności poznawczych i współprowadząca warsztaty. Podkreśla, że program, którego założenia przedstawi, uzyskał pozytywne opinie i rekomendacje dr hab. Ewy Czerniawskiej, prof. Uniwersytetu Warszawskiego oraz Marka Szurawskiego, eksperta w zakresie rozwoju osobowości i nowoczesnych technik pracy umysłowej.

EDU Trendy 2012 to spotkanie profesjonalistów edukacyjnych oraz osób szukających rozwiązań poprawiających jakość i efektywność systemu oświaty. Odbędą się w dniach 27-28 września 2012 r. w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Pełne informacje oraz formularz zapisów dostępne są na stronie www.edu-trendy.pl.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie