Nakręć się!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej zapraszają młodzież szkół ponadpodstawowych do udziału w konkursie filmowym Filmoteki Szkolnej „Nakręć się!”. Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2013 roku.(CC-BY) CEO

Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Tworząc własne filmy ale i interpretując obrazy innych reżyserów - dostrzegamy więcej i uczymy się czegoś nowego o sobie i otaczających nas ludziach. 

Na filmowy Konkurs Filmoteki Szkolnej już od trzech lat napływają prace tych spośród młodych reżyserów, którzy zdobyli się na odwagę by podzielić się swoimi pomysłami i doświadczeniami.

Do 15 stycznia czekamy na kolejne prace młodzieży - osobiste wypowiedzi - recenzje i etiudy filmowe inspirowane filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej. Nawiązania mogą być bardzo różne, może tu chodzić o inspirację tematem, klimatem, osobą reżysera, a nawet specyficzną formą. Zachęcamy do niczym nieograniczonych twórczych działań. Najważniejszy jest pomysł i zaangażowanie! Wszelkie plagiaty zabronione.

Dla zwycięzców przygotowane są atrakcyjne nagrody (programy do montażu, publikacje o tematyce filmowej, pakiety filmów polskich). Dodatkowo najlepsze filmy będą miały swoją premierę kinową w czasie Festiwalu Filmoteki Szkolnej oraz zostaną wydane na płycie DVD, a najlepsza recenzja zostanie opublikowana na stronie internetowej programu.

Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić do 15 stycznia 2013 r. elektroniczny formularz zgłoszenia dostępny na stronie http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/konkurs-filmowy-filmoteki-szkolnej.

Szczegółowe informacje i regulaminy konkursów dostępne są na stronie: http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/konkurs-filmowy-filmoteki-szkolnej.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie