Nakręć się!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej zapraszają młodzież szkół ponadpodstawowych do udziału w konkursie filmowym Filmoteki Szkolnej „Nakręć się!”. Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2013 roku.(CC-BY) CEO

Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Tworząc własne filmy ale i interpretując obrazy innych reżyserów - dostrzegamy więcej i uczymy się czegoś nowego o sobie i otaczających nas ludziach. 

Na filmowy Konkurs Filmoteki Szkolnej już od trzech lat napływają prace tych spośród młodych reżyserów, którzy zdobyli się na odwagę by podzielić się swoimi pomysłami i doświadczeniami.

Do 15 stycznia czekamy na kolejne prace młodzieży - osobiste wypowiedzi - recenzje i etiudy filmowe inspirowane filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej. Nawiązania mogą być bardzo różne, może tu chodzić o inspirację tematem, klimatem, osobą reżysera, a nawet specyficzną formą. Zachęcamy do niczym nieograniczonych twórczych działań. Najważniejszy jest pomysł i zaangażowanie! Wszelkie plagiaty zabronione.

Dla zwycięzców przygotowane są atrakcyjne nagrody (programy do montażu, publikacje o tematyce filmowej, pakiety filmów polskich). Dodatkowo najlepsze filmy będą miały swoją premierę kinową w czasie Festiwalu Filmoteki Szkolnej oraz zostaną wydane na płycie DVD, a najlepsza recenzja zostanie opublikowana na stronie internetowej programu.

Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić do 15 stycznia 2013 r. elektroniczny formularz zgłoszenia dostępny na stronie http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/konkurs-filmowy-filmoteki-szkolnej.

Szczegółowe informacje i regulaminy konkursów dostępne są na stronie: http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/konkurs-filmowy-filmoteki-szkolnej.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie