Konkurs międzyszkolny z wycieczką do Brukseli

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Portal społecznościowy ConsumerClassroom.eu zaprasza nauczycieli z wszystkich krajów Unii Europejskiej do udziału w międzyszkolnym konkursie z zakresu edukacji konsumenckiej. Zadaniem uczniów i nauczyciela jest przygotować kampanię promocyjną lub reklamę o zrównoważonej konsumpcji.(C) ConsumerClassroom.eu

W konkursie można współpracować ze szkołą z innego kraju UE i walczyć o możliwość udziału całej klasy w wycieczce do najważniejszych unijnych instytucji w Brukseli.

Uczniowie mogą przygotować zadanie konkursowe w formie filmu wideo, plakatu lub zdjęcia/grafiki. Na stronie ConsumerClassroom.eu/pl można znaleźć wiele materiałów poświęconych tematyce zrównoważonej konsumpcji, a także narzędzia umożliwiające współpracę w klasie nad realizacją zadania.

Zapraszamy do portalu ConsumerClassroom.eu do sekcji projektów międzyszkolnych po więcej informacji. Aby wziąć udział w konkurie należy założyć darmowe konto w portalu.

Consumer Classroom ma ambicję stania się autorytetem w dziedzinie internetowej edukacji konsumenckiej, aby pomagać w zwiększaniu świadomości nastolatków, dostarczając wiedzy naszym przyszłym konsumentom na poziomie zarówno krajowym, jak i europejskim.

Co można znaleźć na stronie Consumer Classroom?

  • dostęp do kilkuset europejskich zasobów dotyczących szeroko rozumianej edukacji konsumenckiej we wszystkich językach UE,
  • narzedzia do tworzenia własnych interaktywnych lekcji,
  • narzędzia nauczyciela do organizowania własnej wirtualnej klasy i dzielenia się materiałami ze swoimi uczniami,
  • narzędzia do tworzenia międzynarodowych projektów szkolnych,
  • forum, kanały komunikacji z nauczycielami z innych krajów,
  • konkursy – możliwość wygrania wycieczki klasowej do Brukseli.

ConsumerClassroom.eu jest serwisem społecznościowym adresowanym do nauczycieli z krajów członkowskich Unii Europejskiej, w którym znajdziemy ciekawe i interaktywne wysokiej jakości zasoby służące edukacji konsumenckiej uczniów w wieku 12-18 lat. Dostępny jest we wszystkicj 21 językach UE.

Serwis jest otwarty dla nauczycieli wszystkich przedmiotów. Aby korzystać z interaktywnych narzędzi należy zarejestrować się w serwisie: http://www.consumerclassroom.eu/pl/content/utwórz-konto.

Zachęcamy do dzielenia się informacją o konkursie z innymi nauczycielami.

(Notka o autorze: Marcin Polak jest twórcą i redaktorem naczelnym Edunews.pl, zajmuje się edukacją i komunikacją społeczną, realizując projekty społeczne i komercyjne o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem
Marcin Polak napisał/a komentarz do Déjà vu
Jeśli podzielimy prace na kilkadziesiąt zespołów i każdy przygotuje PP dla przedmiotu na 20-parę str...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Déjà vu
No niestety przedstawienie faktycznie jakby to samo. Obojętnie z której strony partyjnej, model dzia...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Narracje w polskiej debacie o ochronie przyrody
Wydaje mi się, że ta "trzecia grupa" jest równo rozłożona i reprezentowana w dwóch opisanych w artyk...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie