Programowanie to przyszłość

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Zapraszamy do ogólnoświatowej akcji pt. Godzina Kodowania. Jest to pierwszy krok w podróży do wiedzy o tym, jak działa nowoczesna technologia i jak tworzyć w niej nowe aplikacje. To możliwość zasmakowania prawdziwej informatyki w czasie 60 minut. Organizatorzy Tygodnia Informatyki (9-15 grudnia) spodziewali się, że ponad 10 milionów osób z całego świata w wieku od 6 do 106 lat przyłączy się do naszej akcji. Tak też się stało.for. Code.org

W Godzinie Kodowania można brać udział będąc w szkole lub na uczelni, w miejscu pracy, w domu lub w dowolnym innym miejscu. Musisz mieć jedynie godzinę i osiągalny Internet z Twojego komputera lub urządzenia mobilnego. 

Obejrzyj uważnie filmy zamieszczone na stronie Godziny Kodowania - pada tam wiele argumentów, dlaczego tak ważna jest informatyka w dzisiejszych czasach. Potem postępuj zgodnie z kolejnymi krokami, aby być razem z nami. Życzymy powodzenia i sukcesów, a przede wszystkim dobrej zabawy!

KROK 1
Dowiedz się więcej i potrenuj kodowanie przez Godzinę.

KROK 2
Zarejestruj się do dalszej zabawy:
Uczeń / Uczestnik lub NauczycielOrganizator.

KROK 3
Jeśli jesteś już zarejestrowany:

Zaloguj się i dalej trenuj kodowanie zdobywając trofea.
Sprawdź, ile osób na świecie wzięło już udział w Godzinie Kodowania. Jesteś wśród nich!

(Źródło: Godzina Kodowania)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kasia napisał/a komentarz do Rady nietrafione i rady pożyteczne
Dyrektora, a zwłaszcza dyrektorkę, cechuje żądza władzy. Arogancja ze strony dyrektorki w moim liceu...
Jacek Ścibor napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Moim zdaniem i Maciej Sysło i Robert Raczyński mają rację - obie wypowiedzi trafiają w sedno problem...
Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie