DL-a nauczycieli

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Zapraszamy nauczycieli do udziału w ogólnopolskim konkursie na stworzenie najlepszego kursu e-learningowego dla szkół ponadgimnazjalnych z zakresu Historii i społeczeństwa lub Przyrody. Konkurs DL-a Nauczycieli ogłoszony jest w ramach projektu Kształcenie Pełne Wyobraźni realizowanego przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera z Krakowa oraz Katolickie Centrum Edukacji Młodzieży KANA z Gliwic.fot. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 28 lutego 2015 roku. Na laureatów czekają nagrody pieniężne, a dla szkół, które reprezentują – atrakcyjne nagrody rzeczowe: tablice interaktywne, systemy do testów, projektory multimedialne, tablety.

„Kształcenie Pełne Wyobraźni” to wyjątkowy projekt, który znalazł się wśród laureatów konkursu ogłoszonego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji i otrzymał dofinansowanie. Efektem projektu jest platforma http://kpw.edu.pl, na której zgromadzone są darmowe, innowacyjne i kompletne materiały i programy nauczania dla szkół ponadgimnazjalnych z bloku Historia i społeczeństwo oraz Przyroda.

Programy nauczania przeznaczone są do przedmiotów uzupełniających i wsparte nowoczesnymi narzędziami dydaktycznymi takimi jak: kursy blanded learning, webquesty, podcasty, gry, videotutoriale, kursy-elearningowe, filmy. Materiały te mogą być cenną i inspirującą pomocą dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych. Aktualnie programy nauczania testowane są i wdrażane są przez 4 szkoły z województwa małopolskiego i śląskiego.

Aby uzyskać dostęp do bezpłatnych zasobów platformy wystarczy napisać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i uzyskać indywidualny login i hasło.

Więcej informacji dotyczących projektu „Kształcenie pełne wyobraźni” oraz konkursu „DL-a Nauczycieli” na stronie: http://kpw.edu.pl.

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Danuta Sterna napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Właśnie o tym piszę, nie możemy się odwrócić od technologii, ale potrzeba bardzo dużego rozsądku i r...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Dużo problemów wynika z tego, że szkoły często kupują bez długofalowego planu, byle co - to, co im w...
Gość napisał/a komentarz do Uczenie się metodą uczniowskiego eksperymentu
bardzo fachowo i przystępnie wyłożony temat, brawo!
Ppp napisał/a komentarz do Pomysł na lekcję wychowawczą
Pomysł ciekawy, ale proponuję teraz obliczyć PRAWDOPODOBIEŃSTWO trwałego wcielenia w życiu tego, co ...
Maciej M Sysło napisał/a komentarz do Czy projekt to dobra forma uczenia się?
Poniższy fragment pochodzi z mojej pracy "Przyszłość Laboratorium", która ukazała się w czasopiśmie ...
Ppp napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Najpierw należało przypomnieć i scharakteryzować style nauki - wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy. Po...
Lech Mankiewicz napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Bardzo ważna uwaga, choć mam wrażenie, że analiza nie jest do końca kompletna. Dlaczego? Taka techni...
To Stowarzyszenie Umarłych Statutów podaje nieprawdę. Art. 99 ustawy Prawo oświatowe umożliwia wprow...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie