Akcja edukacyjna Cyfrowa Wyprawka

CC-BY-SA Fundacja Panoptykon

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Zajmujesz się edukacją dzieci i młodzieży? Pracujesz w szkole: jesteś nauczycielem lub wychowawcą, pedagogiem lub psychologiem? Chcesz w swojej szkole lub bibliotece uczyć, jak bezpiecznie i świadomie korzystać z Internetu i nowych technologii? Szukasz inspiracji do tego, jak pracować z uczniami, ich rodzicami i innymi nauczycielami? Chętnie Ci w tym pomożemy. Weź udział w akcji edukacyjnej Fundacji Panoptykon pt. „Cyfrowa Wyprawka w każdej szkole i bibliotece”.

Wszyscy uczestnicy akcji otrzymają najnowszą publikację Panoptykonu (przewodnik Wychowanie do życia w cyfrowym świecie wraz z broszurą ze scenariuszami zajęć z uczniami i warsztatów z rodzicami), a osoby, które prześlą nam najciekawsze relacje z zajęć przeprowadzonych w szkole, wezmą udział w szkoleniu na temat bezpiecznego i świadomego korzystania z nowych technologii. Najciekawsze relacje zostaną opublikowane na stronie Cyfrowej Wyprawki.

Organizatorzy akcji chcieliby, aby każdy umiał bezpiecznie korzystać z komputera, telefonu, Internetu. Dlatego poprzez działania Fundacji Panoptykon uczą, jak działają nowe technologie; jakie konsekwencje dla każdego z nas i dla naszego otoczenia ma codzienna aktywność w sieci; jak chronić siebie i najbliższych przed zagrożeniami, które się z tym wiążą.

Na zgłoszenia organizatorzy akcji czekają do 15 stycznia 2016 r. Szczegóły akcji i jej regulamin można znaleźć na stronie http://cyfrowa-wyprawka.org/aktualnosci/uwaga-akcja-edukacyjna-cyfrowa-wyprawka-w-kazdej-szkole-bibliotece

Wszystkie materiały Cyfrowej Wyprawki są publikowane na wolnej licencji: można nimi nie tylko swobodnie i za darmo z nich korzystać, ale też dzielić się nimi sieci, drukować czy dostosowywać do swoich potrzeb.

(Źródło: Fundacja Panoptykon, licencja CC-BY-SA 3.0 PL)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie