Miasto dla dzieci

fot. Warsztaty Kultury

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Tajemniczy sprawca maluje w wielu miastach bloki. Ale chyba niezbyt uważał na lekcjach plastyki. Zna tylko trzy kolory – żółty jak śpioszki niemowlaka, kolor zupy z zielonego groszku i brzoskwiniowy jak babcina halka... Dlaczego trzeba dbać o wspólną przestrzeń, jak zbudować kolorowy szałas i kim są partyzanci ogrodniczy – to tylko część tego, co kryje w sobie przeznaczona dla dzieci i dorosłych publikacja „Miasto dla dzieci” autorstwa Eweliny Kruszyńskiej.

Przystępnie podane treści i zabawne, inteligentne ilustracje będą doskonałym pretekstem do wspólnych zabaw i poznawania miasta oraz pomocą w objaśnianiu zagadnień dotyczących przestrzeni miejskiej dla każdego zaangażowanego rodzica. Z "Miasta dla dzieci" skorzystają również pedagodzy. Poszczególne rozdziały publikacji są napisane tak, by ułatwić tworzenie scenariuszy zajęć edukacyjnych i uatrakcyjnić szkolne spacery i wycieczki.

Najmłodsi odbiorcy już naszą książeczkę sprawdzili. Stopień trudności treści, ich przystępność i atrakcyjność dla dzieci zostały zweryfikowane podczas dziesięciu warsztatów kontrolnych, przeprowadzonych w Szkole Podstawowej nr 24 w Lublinie im. Partyzantów Lubelszczyzny oraz w Międzynarodowej Szkole Podstawowej Paderewski w Lublinie.

Zapraszamy do czytania, pobierania i drukowania. Publikacja "Miasto dla dzieci" jest udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Użycie niekomercyjne 3.0 Polska, co oznacza, że każdy może z niej skorzystać bezpłatnie w domu i szkole. 

Autorka publikacji – Ewelina Kruszyńska – realizuje projekty w Pracowni Edukacji i Animacji Kultury Warsztatów Kultury w Lublinie. Jest pedagogiem, animatorką i menadżerką kultury, plastykiem. Więcej informacji: www.warsztatykultury.pl. Projekt zrealizowano w ramach stypendium z budżetu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

(Źródło: Warsztaty Kultury)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...
Faktycznie ocenomania, czyli obsesja wszystkich: rodziców, uczniów, nauczycieli, na punkcie ocen (a ...
Co się stanie z tą postpiśmienną cywilizacją, gdy nastąpi długotrwały brak energii elektrycznej...?
Zaprawdę powiadam Wam - likwidacja matury rozwiązuje WSZYSTKIE problemy z maturą. Średnia ocen na św...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie