Miasto dla dzieci

fot. Warsztaty Kultury

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Tajemniczy sprawca maluje w wielu miastach bloki. Ale chyba niezbyt uważał na lekcjach plastyki. Zna tylko trzy kolory – żółty jak śpioszki niemowlaka, kolor zupy z zielonego groszku i brzoskwiniowy jak babcina halka... Dlaczego trzeba dbać o wspólną przestrzeń, jak zbudować kolorowy szałas i kim są partyzanci ogrodniczy – to tylko część tego, co kryje w sobie przeznaczona dla dzieci i dorosłych publikacja „Miasto dla dzieci” autorstwa Eweliny Kruszyńskiej.

Przystępnie podane treści i zabawne, inteligentne ilustracje będą doskonałym pretekstem do wspólnych zabaw i poznawania miasta oraz pomocą w objaśnianiu zagadnień dotyczących przestrzeni miejskiej dla każdego zaangażowanego rodzica. Z "Miasta dla dzieci" skorzystają również pedagodzy. Poszczególne rozdziały publikacji są napisane tak, by ułatwić tworzenie scenariuszy zajęć edukacyjnych i uatrakcyjnić szkolne spacery i wycieczki.

Najmłodsi odbiorcy już naszą książeczkę sprawdzili. Stopień trudności treści, ich przystępność i atrakcyjność dla dzieci zostały zweryfikowane podczas dziesięciu warsztatów kontrolnych, przeprowadzonych w Szkole Podstawowej nr 24 w Lublinie im. Partyzantów Lubelszczyzny oraz w Międzynarodowej Szkole Podstawowej Paderewski w Lublinie.

Zapraszamy do czytania, pobierania i drukowania. Publikacja "Miasto dla dzieci" jest udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Użycie niekomercyjne 3.0 Polska, co oznacza, że każdy może z niej skorzystać bezpłatnie w domu i szkole. 

Autorka publikacji – Ewelina Kruszyńska – realizuje projekty w Pracowni Edukacji i Animacji Kultury Warsztatów Kultury w Lublinie. Jest pedagogiem, animatorką i menadżerką kultury, plastykiem. Więcej informacji: www.warsztatykultury.pl. Projekt zrealizowano w ramach stypendium z budżetu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

(Źródło: Warsztaty Kultury)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

PEŁNA ZGODA, a nawet "oczywista oczywistość". "Matematyka potrzebna w życiu" kończy się u nas gdzieś...
Ppp napisał/a komentarz do Czy AI szkodzi edukacji szkolnej?
Jest jeszcze jednak opcja: AI ujawnia lub potwierdza nieprawidłowości/bezsensy/patologie, ale sama i...
Jan napisał/a komentarz do Wkręcani przez sztuczną inteligencję
Najbardziej ta kompetencja krytycznego myślenia, a raczej dystansu emocjonalnego do zamieszczanych t...
Te "restrykcyjne zasady" w badanych szkołach polegały na tym, że uczniowie mieli "zakaz korzystania ...
Myślę, że to powinno być "na żądanie ucznia". Wyobraźmy sobie, że przedmiot X mnie nie interesuje, a...
Kazimierz napisał/a komentarz do Klauzula informacyjna - dane osobowe
Bardzo interesujące i pożyteczne artykuły
Taką ofertą dla nauczycieli, jakiej gwałtownie potrzebujemy, z całą pewnością nie jest pomysł aby do...
Ten pomysł jest wyśmienity i zasługuje na szerokie wdrożenie! Po 14 latach od pierwszego chyba wyraż...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie