Miasto dla dzieci

fot. Warsztaty Kultury

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Tajemniczy sprawca maluje w wielu miastach bloki. Ale chyba niezbyt uważał na lekcjach plastyki. Zna tylko trzy kolory – żółty jak śpioszki niemowlaka, kolor zupy z zielonego groszku i brzoskwiniowy jak babcina halka... Dlaczego trzeba dbać o wspólną przestrzeń, jak zbudować kolorowy szałas i kim są partyzanci ogrodniczy – to tylko część tego, co kryje w sobie przeznaczona dla dzieci i dorosłych publikacja „Miasto dla dzieci” autorstwa Eweliny Kruszyńskiej.

Przystępnie podane treści i zabawne, inteligentne ilustracje będą doskonałym pretekstem do wspólnych zabaw i poznawania miasta oraz pomocą w objaśnianiu zagadnień dotyczących przestrzeni miejskiej dla każdego zaangażowanego rodzica. Z "Miasta dla dzieci" skorzystają również pedagodzy. Poszczególne rozdziały publikacji są napisane tak, by ułatwić tworzenie scenariuszy zajęć edukacyjnych i uatrakcyjnić szkolne spacery i wycieczki.

Najmłodsi odbiorcy już naszą książeczkę sprawdzili. Stopień trudności treści, ich przystępność i atrakcyjność dla dzieci zostały zweryfikowane podczas dziesięciu warsztatów kontrolnych, przeprowadzonych w Szkole Podstawowej nr 24 w Lublinie im. Partyzantów Lubelszczyzny oraz w Międzynarodowej Szkole Podstawowej Paderewski w Lublinie.

Zapraszamy do czytania, pobierania i drukowania. Publikacja "Miasto dla dzieci" jest udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Użycie niekomercyjne 3.0 Polska, co oznacza, że każdy może z niej skorzystać bezpłatnie w domu i szkole. 

Autorka publikacji – Ewelina Kruszyńska – realizuje projekty w Pracowni Edukacji i Animacji Kultury Warsztatów Kultury w Lublinie. Jest pedagogiem, animatorką i menadżerką kultury, plastykiem. Więcej informacji: www.warsztatykultury.pl. Projekt zrealizowano w ramach stypendium z budżetu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

(Źródło: Warsztaty Kultury)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kasia napisał/a komentarz do Rady nietrafione i rady pożyteczne
Dyrektora, a zwłaszcza dyrektorkę, cechuje żądza władzy. Arogancja ze strony dyrektorki w moim liceu...
Jacek Ścibor napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Moim zdaniem i Maciej Sysło i Robert Raczyński mają rację - obie wypowiedzi trafiają w sedno problem...
Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie