Autorytety dla edukacji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
projekty edukacyjne21 października 2008 r. redakcja miesięcznika „Edukacja i Dialog” wspólnie ze Społecznym Towarzystwem Oświatowym zainauguruje skierowany do środowisk oświatowych i osób prowadzących działalność edukacyjną cykl seminariów pt. „Autorytety dla edukacji”. Pierwsze spotkanie z tego cyklu zatytułowane jest „Między wiedzą a kompetencją”.
 
Celem projektu „Autorytety dla edukacji” jest budowanie nowego wizerunku polskiej oświaty w oczach społeczeństwa, a jednocześnie wspieranie otwartych na zmiany dyrektorów szkół i nauczycieli oraz zbudowanie pomostów współpracy między branżą HR w Polsce a środowiskiem nauczycieli i menedżerów oświaty. Jest to jedyna taka inicjatywa w Polsce.

Autorami projektu są Witold Kołodziejczyk – redaktor naczelny „Edukacji i Dialogu” i dr Jan Fazlagić z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wizją organizatorów projektu jest tworzenie elity liderów polskiej edukacji. Twórcy projektu deklarują, że w ten sposób zaczynają tworzyć nową jakość w myśleniu o polskiej edukacji i zapraszają wszystkich, którzy identyfikują się z wizją do wspólnej pracy. Jedynym kryterium przyjęcia będzie autentyczna chęć dzielenia się wiedzą i uczestniczenia w rozwoju wiedzy o zarządzaniu oświatą. Liderom polskiej edukacji organizatorzy chcą stworzyć możliwość obcowania z najwyższej klasy wiedzą o zarządzaniu w edukacji. Gośćmi w projekcie „Autorytety dla edukacji” będą znani specjaliści w tej dziedzinie m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych.

„Wiedza, jaka będzie prezentowana w cyklu Autorytety dla edukacji pokaże nauczycielom ich zawód z lepszej strony, a także zainspiruje do aktywności i rozwoju.” – mówi Witold Kołodziejczyk. 

Pierwsze spotkanie w październiku będzie prezentacją dwóch autorskich koncepcji związanych z doskonaleniem kompetencji kadry menedżerskiej oświaty i psychologii zarządzania. Na pierwsze seminarium zaproszeni zostali dr Jack Nasher, który będzie mówił na temat systemu demonstrowania kompetencji i Lindell Smith, który opowie o uczeniu się przez emocje

Jack Nasher (Dr. Lord Jack G.O. Nasher-Awakemian, J.D., M.A., M.Sc. (Oxon)) wykładowaca psychologii zarządzania, a szczególnie przywództwa i samorozwoju. Pracował dla takich firm jak: T-Mobile, Sanofi-Aventis, Siemens, Bosch, Bank Sarasin czy Ashurst Lawyers. Jack Nasher jest wybitnym mówcą, prowadzi prezentacje na najwyższym światowym poziomie, występował m.in. w telewizji niemieckiej PRO Sieben

Lindell Smith (BA, MDiv, MPP, MTh (Oxon)), jest doktorantem The European Graduate School w Saas Fee w Szwajcarii. Ukończył studia na Uniwersytecie w Oksfordzie z zakresu filologii, psychologii i teologii

Udział w seminarium jest odpłatny. Szczegóły na stronie Edukacji i Dialogu

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Szkoła podstawowa i liceum Spark Academy w Poznaniu stosują spotkania trójstronne zamiast wywiadówki...
Ppp napisał/a komentarz do Komu pomaga ocena kształtująca?
Widzę w tym wszystkim jeden problem: dany przedmiot nie sprawia mi wielkich problemów, ale mnie nie ...
Jeśli 25% dzieci uważa, że są łamane ich prawa, to znaczy, że 75% w ogóle nie wie, że je posiada. Sa...
Problem istnieje i jest poważny. Z tym, że nie jest niczym nowym. Co najwyżej zauważanym i diagnozow...
Mirella napisał/a komentarz do Jak stworzyć prostą animację na zajęciach
Wspaniała, prosta aplikacja! Dziękuję pięknie!:))
Widać, że pani polonistka ma nikłe pojęcie o pracy nauczycieli w świetlicy szkolnej...
Ppp napisał/a komentarz do Wykorzystanie opinii uczniów w nauczaniu
Z jednej strony ciekawy pomysł. Z drugiej: mniej oceniania, mniej zadań domowych i mniej klasówek - ...
Jest jeszcze jeden problem, o którym wiadomo od zawsze, ale nikt nie chce się nim zajac. Otóż przydz...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie