Języki bez belfra – dostępne dla każdego

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ośrodek Rozwoju Edukacji we współpracy z firmą Think Global - wydawcą e-booka, z przyjemnością udostępnia wszystkim uczącym się języków obcych publikację autorstwa Aleksandra Lubiny „Języki bez belfra”. Jak poprawić nasze kompetencje językowe? Nauka w szkole i kursy językowe nie wystarczą, trzeba jeszcze stosować proste ćwiczenia i reguły – proponuje autor poradnika i doświadczony nauczyciel języków obcych.fot. Fotolia.com

Komunikowanie się w języku obcym jest jedną z podstawowych kompetencji społecznych niezbędnych we współczesnym świecie. Nie chodzi tu tylko o znajomość poszczególnych słówek, ale przede wszystkim o swobodę komunikacji w języku obcym w różnych sytuacjach życiowych. Jeszcze lepiej jeśli komunikując się posiadamy przynajmniej podstawową wiedzę na temat zwyczajów obcokrajowców czy miejsca, w którym przebywamy. Część informacji możemy oczywiście znaleźć bez przeszkód w sieci. Dzięki internetowi, nawet nie ruszając się ze swojego miejsca zamieszkania możemy łatwo komunikować się i prowadzić działalność na całym świecie. Ale brak znajomości języka obcego może stać się istotną przeszkodą w realizacji naszych celów osobistych i zawodowych.

"Języki bez belfra" to książka, dzięki której nauka języków może stać się prawdziwą przyjemnością, wręcz czynnością naturalną, taką samą jak oddychanie, jedzenie czy nawet ziewanie. Zazwyczaj nauka, nawet najtrudniejszych materii, okazuje się być przyjemniejsza, jeśli uczymy się jednocześnie dobrze się bawiąc. Aby umieć posługiwać się językiem, trzeba również umieć się nim bawić. Jest to więc doskonała lektura dla osób, które chcą skutecznie wzmocnić swoje kompetencje językowe bez przeznaczania sporych kwot na różne kursy doszkalające.

Pliki do pobrania:

Języki bez belfra. Wersja pdf [10,1 MB] 

Języki bez belfra. Wersja epub [4,0 MB]

Instrukcja jak korzystać z plików epub

Zapraszamy do lektury!

Publikacja zostaje udostępniona nieodpłatnie na licencji Creative Commons CC-BY-NC-SA 3.0 PL.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie