Języki bez belfra – dostępne dla każdego

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ośrodek Rozwoju Edukacji we współpracy z firmą Think Global - wydawcą e-booka, z przyjemnością udostępnia wszystkim uczącym się języków obcych publikację autorstwa Aleksandra Lubiny „Języki bez belfra”. Jak poprawić nasze kompetencje językowe? Nauka w szkole i kursy językowe nie wystarczą, trzeba jeszcze stosować proste ćwiczenia i reguły – proponuje autor poradnika i doświadczony nauczyciel języków obcych.fot. Fotolia.com

Komunikowanie się w języku obcym jest jedną z podstawowych kompetencji społecznych niezbędnych we współczesnym świecie. Nie chodzi tu tylko o znajomość poszczególnych słówek, ale przede wszystkim o swobodę komunikacji w języku obcym w różnych sytuacjach życiowych. Jeszcze lepiej jeśli komunikując się posiadamy przynajmniej podstawową wiedzę na temat zwyczajów obcokrajowców czy miejsca, w którym przebywamy. Część informacji możemy oczywiście znaleźć bez przeszkód w sieci. Dzięki internetowi, nawet nie ruszając się ze swojego miejsca zamieszkania możemy łatwo komunikować się i prowadzić działalność na całym świecie. Ale brak znajomości języka obcego może stać się istotną przeszkodą w realizacji naszych celów osobistych i zawodowych.

"Języki bez belfra" to książka, dzięki której nauka języków może stać się prawdziwą przyjemnością, wręcz czynnością naturalną, taką samą jak oddychanie, jedzenie czy nawet ziewanie. Zazwyczaj nauka, nawet najtrudniejszych materii, okazuje się być przyjemniejsza, jeśli uczymy się jednocześnie dobrze się bawiąc. Aby umieć posługiwać się językiem, trzeba również umieć się nim bawić. Jest to więc doskonała lektura dla osób, które chcą skutecznie wzmocnić swoje kompetencje językowe bez przeznaczania sporych kwot na różne kursy doszkalające.

Pliki do pobrania:

Języki bez belfra. Wersja pdf [10,1 MB] 

Języki bez belfra. Wersja epub [4,0 MB]

Instrukcja jak korzystać z plików epub

Zapraszamy do lektury!

Publikacja zostaje udostępniona nieodpłatnie na licencji Creative Commons CC-BY-NC-SA 3.0 PL.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Te "restrykcyjne zasady" w badanych szkołach polegały na tym, że uczniowie mieli "zakaz korzystania ...
Myślę, że to powinno być "na żądanie ucznia". Wyobraźmy sobie, że przedmiot X mnie nie interesuje, a...
Kazimierz napisał/a komentarz do Klauzula informacyjna - dane osobowe
Bardzo interesujące i pożyteczne artykuły
Taką ofertą dla nauczycieli, jakiej gwałtownie potrzebujemy, z całą pewnością nie jest pomysł aby do...
Ten pomysł jest wyśmienity i zasługuje na szerokie wdrożenie! Po 14 latach od pierwszego chyba wyraż...
Grażyna Uhman napisał/a komentarz do Refleksja nad wprowadzaniem technologii do nauczania
To jest strzał w dziesiątkę! Staram się sledzić nowosci technologiczne w edukacji, skończyłam kurs ...
Wynik jest oczywisty. Jeśli ktoś mało korzysta - nic nie zmieni kilkugodzinna przerwa. Jeśli ktoś du...
Danuta Sterna napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Właśnie o tym piszę, nie możemy się odwrócić od technologii, ale potrzeba bardzo dużego rozsądku i r...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie