Startuje kampania edukacyjna Enjoy English, Enjoy Living, której celem jest popularyzacja nauki języka angielskiego wśród brytyjskiej Polonii. Kampania potrwa 6 miesięcy i będzie podzielona na dwie części: pierwsza potrwa do czerwca br., druga – na jesieni. To pierwsza tego typu kampania kierowana do Polaków mieszkających i pracujących w Wielkiej Brytanii.
W Wielkiej Brytanii mieszka około 1,5 mln Polaków. Cześć z nich
posługuje się językiem angielskim w stopniu niewystarczającym, słabo lub
wcale. Nieznajomość języka kraju, w którym się mieszka, rodzi olbrzymie
trudności w życiu osobistym, zawodowym czy biznesowym.
Sprawność językowa, zwłaszcza w środowisku obcym etnicznie, niebagatelnie wpływa na jakość naszego codziennego życia. Z tego właśnie powodu kampania rusza pod hasłem: Język to podstawa. Zacznij od podstaw. Zwiększenie świadomości problemu niewystarczającej znajomości języka, ale przede wszystkim, zachęcenie do szlifowania języka angielskiego oraz dostarczenie różnorodnych narzędzi do nauki – to główne cele, jakie postawili przed sobą organizatorzy kampanii.
By posługiwać się językiem Szekspira, nie musisz koniecznie siedzieć w szkolnej ławie czy wkuwać po nocach słówka. Nauka angielskiego wcale nie musi być nudna, przekonuje Paweł Madej, ze szkoły języków obcych Edoo.pl, która jest patronem merytorycznym i sponsorem projektu. To właśnie chcemy między innymi przekazać poprzez naszą kampanię, dodaje.
W ramach projektu zostaną udostępnione na łamach mediów polskich z terenu Wielkiej Brytanii liczne, nieszablonowe oraz skonsultowane z lektorami nauki języka angielskiego materiały do nauki, w tym filmy video o walorach edukacyjnych oraz zorganizowane zostaną gratisowe warsztaty językowe oraz konkursy edukacyjne.
By posługiwać się językiem Szekspira, nie musisz koniecznie siedzieć w szkolnej ławie czy wkuwać po nocach słówka. Nauka angielskiego wcale nie musi być nudna, przekonuje Paweł Madej, ze szkoły języków obcych Edoo.pl, która jest patronem merytorycznym i sponsorem projektu. To właśnie chcemy między innymi przekazać poprzez naszą kampanię, dodaje.
W ramach projektu zostaną udostępnione na łamach mediów polskich z terenu Wielkiej Brytanii liczne, nieszablonowe oraz skonsultowane z lektorami nauki języka angielskiego materiały do nauki, w tym filmy video o walorach edukacyjnych oraz zorganizowane zostaną gratisowe warsztaty językowe oraz konkursy edukacyjne.
Podczas kampanii będzie również możliwość uzyskania gratisowych telefonicznych oraz emailowych konsultacji językowych oraz skorzystania z aplikacji EmailWords, która gwarantuje codzienne otrzymywanie e-maili z nowymi słówkami wraz z objaśnieniami.
Język to kultura, dlatego obok interesujących pozycji do nauki języka angielskiego oraz kursów językowych online zdecydowaliśmy się na podarowanie najbardziej aktywnym uczestnikom kampanii biletów do najwspanialszych brytyjskich muzeów, teatrów i galerii. Chcielibyśmy, by eksploracje brytyjskiej kultury, eksploracje osób, które zechcą z nami szlifować swój angielski, z dnia na dzień okazywały się coraz bardziej interesujące – dodaje Paweł Madej.
Organizatorzy kampanii szukają osoby mieszkającej w Wielkiej Brytanii, która z pomocą lektorów ze szkoły języków obcych Edoo.pl będzie nieodpłatnie szkolić swój angielski przez okres 3 miesięcy oraz relacjonować swoje doświadczenia wynikające z poprawiającej się znajomości języka na łamach jednego z popularnych pism polonijnych. Zainteresowani wzięciem udziału w tym przedsięwzięciu znajdą więcej informacji na ten temat w serwisie internetowym kampanii Enjoy English, Enjoy Living.
Kampanii edukacyjnej patronują m.in.: Polish Express, Panorama, Londynek.net, Polacy.co.uk, Ang.pl, Praca i Życie za Granicą, Nowy Czas, Lejdiz, Link Polska Express, Orla Fm, Tvpl.tv oraz Myplymouth.eu.