Inspiracje 2017

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE to jedna z form debaty edukacyjnej, którą od wielu lat prowadzi redakcja portalu Edunews.pl wspólnie z Think Global i Fundacją Think! oraz Superbelframi RP. Wspólnie zastanawiamy się, co warto w szkole zmieniać oddolnie. Uważamy, że polska edukacja może być skutecznie poprawiana i modernizowana dzięki oddolnym inicjatywom, które rodzą się w szkole lub tuż obok szkoły, a które są realizowane przez nauczycieli i inne osoby mające bliski, codzienny związek z edukacją.

Uważamy, że polska szkoła może być coraz lepsza tylko dzięki nauczycielom, a nie odgórnym nakazom i wytycznym, narzuconym wbrew środowiskom szkolnym rozwiązaniom i reformom. W polskich szkołach pracuje wielu wspaniałych nauczycieli, którzy osiągają sukcesy pedagogiczne nie tylko w swojej klasie, ale także w kraju i na arenie międzynarodowej. Dowodem na to są m.in. projekty współpracy krajowej i międzynarodowej prowadzone w ramach programu eTwinning, Erasmus+ czy nominacja Jolanty Okuniewskiej czy Mariusza Zyngiera do nagrody Global Teacher Prize. Na konferencji chcemy pokazywać takie osoby i ich projekty, promować dobre praktyki, które mogą poprawiać jakość kształcenia w szkołach. ZAPRASZAMY NA INSPIR@CJE 2017:

 

REKRUTACJA NA INSPIR@CJE 2017 ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA - BRAK MIEJSC - 16.05.2017

Osoby, które zarejestrowały się na konferencję, lecz nie dokonały przelewu opłaty konferencyjnej, znajdują się na liście rezerwowej. Osoby i instytucje, które otrzymały faktury do opłacenia - prosimy o dokonanie wpłaty (uczestnicy są uwzględnieni na liście). Prosimy o niewpłacanie opłaty konferencyjnej - ze względu na brak miejsc będziemy zwracać te środki.

 

PROGRAM KONFERENCJI 


WARUNKI UCZESTNICTWA

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

INFORMACJA O HOTELACH

MAPA DLA UCZESTNIKÓW

 

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

 

 

 

 

 {jacomment off}

 

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie