Program konferencji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE 2017 - JAK UCZYNIĆ POLSKĄ SZKOŁĘ JESZCZE LEPSZĄ?

Warszawa, 29-30.06.2017

(miejsce: Biblioteka Narodowa, Al. Niepodległości 213 - wejście A, Audytorium im. Dembego)

Uwaga, konferencja będzie prowadzona w szybkim tempie i bogata, jeśli chodzi o prezentację narzędzi warsztatu nowoczesnego nauczyciela i dobrych praktyk. Nie prowadzimy sesji równoległych – naszym celem jest wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja nauczycieli zajmujących się różnymi obszarami edukacji. Zalecane jest pozostanie do końca konferencji (naprawdę warto). Program jest bogaty, a wystąpienia zaproszonych prelegentów i ich doświadczenia szkolne unikalne.

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

***

 

29 czerwca 2017 - czwartek

08.30 Rejestracja

10.00 Powitanie. INSPIR@CJE po raz 5-ty 

  • Marcin Polak, Edunews.pl

10.15 Środowisko cyfrowe naturalnym środowiskiem człowieka - wystąpienie wprowadzające

  • Prof. dr hab. Wojciech Cellary, Katedra Technologii Informacyjnych Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

11.15 O czym bazgrzą nauczyciele, czyli przypadki myślografii (nie)stworzone

  • Agata Baj, Joanna Krzemińska, Superbelfrzy RP

12.00 Myślografia i inne szaleństwa na języku polskim

  • Dariusz Martynowicz, V Liceum Ogólnokształcące w Krakowie, Superbelfrzy RP

12.25 Uczeń nauczycielem. Zalety nauki kooperatywnej

  • Anna Sieroń, Brainly

12.50 Co z tym Freinetem w naszych szkołach?

  • Marzena Kędra, Publiczna Szkoła Podstawowa COGITO w Poznaniu

13.15 Obiad

14.10 Wykorzystanie elementów muzyki w działalności dydaktycznej i wychowawczej szkoły (cz. 1)

  • Piotr Kaja, Superbelfrzy RP

15.10 #SuperKoderzy czyli doświadczenia z kodowaniem na przedmiotach w szkole podstawowej

  • Monika Wrońska, Fundacja Orange

15.35 Cała szkoła <programuje> razem z nami

  • Anna Jędryczko, Mistrzowie Kodowania

16.00 Sekrety i sztuczki Edmodo - jak zorganizować współpracę klasy w sieci?

  • Joanna Waszkowska, Zespół Szkół Prywatnych "Twoja Przyszłość" w Sosnowcu, Superbelfrzy RP

16:25 Przerwa kawowa

16.45 Metoda zaliczeń, czyli o organizacji pracy ze starszymi dziećmi w szkole podstawowej

  • Ewa Pytlak, Zespół Szkół STO na Bemowie, Warszawa

17.10 Smartfony w edukacji przyrodniczej

  • Katarzyna Przybysz, Superbelfrzy RP

17.35 Dlaczego warto zapisać się na lekcje magicznej edukacji z profesorem Snapem

  • Przemek Staroń, Superbelfrzy RP

18.00 Będziesz Pan zadowolony... czyli o realizacji podstawy programowej

  • Jacek Ścibor, Zespół Szkół w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP

18.25 Śpiewające zakończenie dniaŻmichowska śpiewa, czyli jak odkryliśmy talenty i pasje naszych uczniów

  • Ewa Drobek, Liceum im. Żmichowskiej w Warszawie, Superbelfrzy RP


30 czerwca 2017 - piątek

09.00 Kawa na dzień dobry

9.30 Interaktywne wybory zawodowe z Mapą Karier

  • Przemysław Kujda, Kamil Śliwowski, Katalyst Education, Warszawa

9.55 Interaktywne lekcje z Nearpod

  • Robert Celuch, Liceum Ogólnokształcące w Iłży, Superbelfrzy RP

10.20 Programowanie i robotyka z ozobotem

  • Sylwester Zasoński, Szkoła Podstawowa nr 1 w Skarżysku-Kamiennej, Superbelfrzy RP

10.55 Szkoła (niemal) w lesie

  • Dorota Rudnik, Społeczna Szkoła Podstawowa w Węgoju

11.20 Edukacja jako podróż bohatera, czyli o nowym modelu kształcenia

  • Tomasz Tokarz, Navigo - Centrum Innowacyjnej Edukacji, Wrocław

12.00 Przerwa kawowa z przegryzką

12.30 Wykorzystanie elementów muzyki w działalności dydaktycznej i wychowawczej szkoły (cz. 2)

  • Piotr Kaja, Superbelfrzy RP

13.30 Jak wykorzystać pedagogikę teatru w szkole, czyli o Teatrotece Szkolnej

  • Agnieszka Szymańska, Magdalena Szpak, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Teatroteka Szkolna

13.55 Potwory i piękne stwory w kamieniach. Czyli o odkrywaniu z dziećmi dawnych mieszkańców naszego świata

  • Paweł Wolniewicz, Żywa Planeta

14.20 Samorządność uczniowska, czyli nasze szkolne Perpetuum Mobile

  • Marta Florkiewicz-Borkowska, Gimnazjum w Pielgrzymowicach, Superbelfrzy RP

14.45 Kot jednocześnie żywy i martwy, czyli paradoksy życia społecznego w szkole

  • Jarosław Pytlak, Zespół Szkół STO na Bemowie, Warszawa

15.10 Jak to działa? INSPIR@CJE i zmiany w naszej szkole

  • Iwona Osowska, Szkoła Podstawowa nr 17 w Gdyni

15.35 Fajną konferencję dziś widziałem, czyli krótkie podsumowanie

15.50 Niech moc będzie z Wami – czyli zapraszamy na Edu-Moc

  • Agnieszka Bilska & Marta Florkiewicz-Borkowska, Superbelfrzy RP

16.05 Losowanie nagród dla uczestników INSPIR@CJI

16.20 zakończenie konferencji i obiad

 

Ponadto - równolegle z sesjami:

  • Strefa Mistrzów Kodowania
  • Stoiska instytucji edukacyjnych

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie