Program konferencji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE 2017 - JAK UCZYNIĆ POLSKĄ SZKOŁĘ JESZCZE LEPSZĄ?

Warszawa, 29-30.06.2017

(miejsce: Biblioteka Narodowa, Al. Niepodległości 213 - wejście A, Audytorium im. Dembego)

Uwaga, konferencja będzie prowadzona w szybkim tempie i bogata, jeśli chodzi o prezentację narzędzi warsztatu nowoczesnego nauczyciela i dobrych praktyk. Nie prowadzimy sesji równoległych – naszym celem jest wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja nauczycieli zajmujących się różnymi obszarami edukacji. Zalecane jest pozostanie do końca konferencji (naprawdę warto). Program jest bogaty, a wystąpienia zaproszonych prelegentów i ich doświadczenia szkolne unikalne.

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

***

 

29 czerwca 2017 - czwartek

08.30 Rejestracja

10.00 Powitanie. INSPIR@CJE po raz 5-ty 

  • Marcin Polak, Edunews.pl

10.15 Środowisko cyfrowe naturalnym środowiskiem człowieka - wystąpienie wprowadzające

  • Prof. dr hab. Wojciech Cellary, Katedra Technologii Informacyjnych Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

11.15 O czym bazgrzą nauczyciele, czyli przypadki myślografii (nie)stworzone

  • Agata Baj, Joanna Krzemińska, Superbelfrzy RP

12.00 Myślografia i inne szaleństwa na języku polskim

  • Dariusz Martynowicz, V Liceum Ogólnokształcące w Krakowie, Superbelfrzy RP

12.25 Uczeń nauczycielem. Zalety nauki kooperatywnej

  • Anna Sieroń, Brainly

12.50 Co z tym Freinetem w naszych szkołach?

  • Marzena Kędra, Publiczna Szkoła Podstawowa COGITO w Poznaniu

13.15 Obiad

14.10 Wykorzystanie elementów muzyki w działalności dydaktycznej i wychowawczej szkoły (cz. 1)

  • Piotr Kaja, Superbelfrzy RP

15.10 #SuperKoderzy czyli doświadczenia z kodowaniem na przedmiotach w szkole podstawowej

  • Monika Wrońska, Fundacja Orange

15.35 Cała szkoła <programuje> razem z nami

  • Anna Jędryczko, Mistrzowie Kodowania

16.00 Sekrety i sztuczki Edmodo - jak zorganizować współpracę klasy w sieci?

  • Joanna Waszkowska, Zespół Szkół Prywatnych "Twoja Przyszłość" w Sosnowcu, Superbelfrzy RP

16:25 Przerwa kawowa

16.45 Metoda zaliczeń, czyli o organizacji pracy ze starszymi dziećmi w szkole podstawowej

  • Ewa Pytlak, Zespół Szkół STO na Bemowie, Warszawa

17.10 Smartfony w edukacji przyrodniczej

  • Katarzyna Przybysz, Superbelfrzy RP

17.35 Dlaczego warto zapisać się na lekcje magicznej edukacji z profesorem Snapem

  • Przemek Staroń, Superbelfrzy RP

18.00 Będziesz Pan zadowolony... czyli o realizacji podstawy programowej

  • Jacek Ścibor, Zespół Szkół w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP

18.25 Śpiewające zakończenie dniaŻmichowska śpiewa, czyli jak odkryliśmy talenty i pasje naszych uczniów

  • Ewa Drobek, Liceum im. Żmichowskiej w Warszawie, Superbelfrzy RP


30 czerwca 2017 - piątek

09.00 Kawa na dzień dobry

9.30 Interaktywne wybory zawodowe z Mapą Karier

  • Przemysław Kujda, Kamil Śliwowski, Katalyst Education, Warszawa

9.55 Interaktywne lekcje z Nearpod

  • Robert Celuch, Liceum Ogólnokształcące w Iłży, Superbelfrzy RP

10.20 Programowanie i robotyka z ozobotem

  • Sylwester Zasoński, Szkoła Podstawowa nr 1 w Skarżysku-Kamiennej, Superbelfrzy RP

10.55 Szkoła (niemal) w lesie

  • Dorota Rudnik, Społeczna Szkoła Podstawowa w Węgoju

11.20 Edukacja jako podróż bohatera, czyli o nowym modelu kształcenia

  • Tomasz Tokarz, Navigo - Centrum Innowacyjnej Edukacji, Wrocław

12.00 Przerwa kawowa z przegryzką

12.30 Wykorzystanie elementów muzyki w działalności dydaktycznej i wychowawczej szkoły (cz. 2)

  • Piotr Kaja, Superbelfrzy RP

13.30 Jak wykorzystać pedagogikę teatru w szkole, czyli o Teatrotece Szkolnej

  • Agnieszka Szymańska, Magdalena Szpak, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Teatroteka Szkolna

13.55 Potwory i piękne stwory w kamieniach. Czyli o odkrywaniu z dziećmi dawnych mieszkańców naszego świata

  • Paweł Wolniewicz, Żywa Planeta

14.20 Samorządność uczniowska, czyli nasze szkolne Perpetuum Mobile

  • Marta Florkiewicz-Borkowska, Gimnazjum w Pielgrzymowicach, Superbelfrzy RP

14.45 Kot jednocześnie żywy i martwy, czyli paradoksy życia społecznego w szkole

  • Jarosław Pytlak, Zespół Szkół STO na Bemowie, Warszawa

15.10 Jak to działa? INSPIR@CJE i zmiany w naszej szkole

  • Iwona Osowska, Szkoła Podstawowa nr 17 w Gdyni

15.35 Fajną konferencję dziś widziałem, czyli krótkie podsumowanie

15.50 Niech moc będzie z Wami – czyli zapraszamy na Edu-Moc

  • Agnieszka Bilska & Marta Florkiewicz-Borkowska, Superbelfrzy RP

16.05 Losowanie nagród dla uczestników INSPIR@CJI

16.20 zakończenie konferencji i obiad

 

Ponadto - równolegle z sesjami:

  • Strefa Mistrzów Kodowania
  • Stoiska instytucji edukacyjnych

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Komórka a kondycja psychiczna uczniów
Chodziłem o szkoły w czasach "przedkomórkowych" i zapewniam, że jak lekcje są nudne, trudne, postrze...
nauczycielka wf napisał/a komentarz do Nowa podstawa programowa WF, czyli przerost formy nad treścią
Czy wie ktoś, w którym miejscu rozporządzenia zaczyna się podstawa programowa dla szkoły branżowej I...
Ppp napisał/a komentarz do Pierwsze dni po powrocie do szkoły
Po pierwsze - nie straszyć! Że będzie więcej nauki, że będzie trudniej itp.Pozdrawiam.
Czemu nie? Głupio, nielogicznie postawione pytanie może dotyczyć ciekawego problemu, który trzeba po...
Podstawa programowa nie opisuje szczegółowo oceniania. Oceniamy osiągnięcia ucznia wynikające z pods...
Jan napisał/a komentarz do Kto lub co jest konkurentem dla nauczycieli?
Postscriptum: minęło parę dni i nic, cisza, żadnych kontrargumentów, żadnej odpowiedzi, a specjalnie...
Czy w poprzednich podstawach programowych nie było zapisane, że przy ocenianiu ucznia bierzemy pod u...
Jan napisał/a komentarz do Dura lex, sed mala lex
Znajomy dyrektor szkoły (dziś jest już na emeryturze) powiedział mi parę lat temu w przypływie szcze...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie