Mieszkańcy spod Jedenastki

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

We wrześniu ruszył interaktywny portal edukacyjny Muzeum Józefa Piłsudskiego adresowany do dzieci w wieku 6-9 lat, ich opiekunów i pedagogów o nazwie „Mieszkańcy spod Jedenastki”. To wyjątkowe miejsce łączy doskonałą zabawę z promowaniem wiedzy o niepodległości, współczesnym patriotyzmie i postawach obywatelskich oraz rozwijaniem kompetencji w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych.(C) Muzeum Józefa Piłsudskiego

Portal ma być przykładem świadomie i nowocześnie kształtowanej ścieżki edukacji patriotycznej dla najmłodszych. Projekt został zainicjowany przez doświadczony zespół edukatorów Muzeum Józefa Piłsudskiego. Oparte na filmie animowanym zabawy edukacyjne z udziałem bohaterów: Tadzika, Aniceta i Elzy oraz narratora – w rolę którego wcielił się wybitny aktor Adam Ferency, to doskonała alternatywa dla tradycyjnych lekcji prowadzonych z okazji Narodowego Święta Niepodległości.

W ramach promocji portalu Muzeum Józefa Piłsudskiego planuje przeprowadzenie serii konferencji edukacyjnych dla nauczycieli w różnych powiatach Polski, poświęconych nowoczesnym formom edukacji wraz z lekcją pokazową „O niepodległości dla najmłodszych” na przykładzie portalu „Mieszkańcy spod Jedenastki”.

Zapraszamy również do ogólnopolskiego KONKURS DLA KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH na najciekawszą gazetkę szkolną z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Szczegóły i regulamin konkursu są dostępne na stronach www.mieszkancyspod11.pl  oraz www.muzeumpilsudski.pl

Program „Mieszkańcy spod Jedenastki“ został objęty patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej.

(Źródło: Muzeum Józefa Piłsudskiego)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kasia napisał/a komentarz do Rady nietrafione i rady pożyteczne
Dyrektora, a zwłaszcza dyrektorkę, cechuje żądza władzy. Arogancja ze strony dyrektorki w moim liceu...
Jacek Ścibor napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Moim zdaniem i Maciej Sysło i Robert Raczyński mają rację - obie wypowiedzi trafiają w sedno problem...
Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie