Filmowa Gra Miejska 2015

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej wraz z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej zapraszają do udziału w kolejnej edycji Filmowych Gier Miejskich. W tym roku gry odbędą się 29 maja i 1 czerwca aż w 16 miastach w Polsce!fot. Centrum Edukacji Obywatelskiej

Zapraszamy zainteresowanych gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych do wspólnej, filmowej zabawy!

Filmowa Gra Miejska to interaktywny spacer po mieście śladami niezapomnianych filmów. Uczestnicy gry mają okazję do przypomnienia sobie filmowych sloganów, legendarnych bohaterów oraz ulubionych gagów. Gra jest doskonałą okazją do przyjrzenia się filmowym hitom oraz produkcjom mniej znanym.

Nie trzeba znać się na filmie, żeby wziąć udział w naszej grze. Wystarczy pozytywne nastawienie oraz chęć do przeżycia filmowej przygody. Na każdym punkcie znajdują się wskazówki, które pomogą rozwiązać zadanie. Najważniejsza i tak jest dobra zabawa!

Filmowe Gry Miejskie to wspaniała okazja, aby poznać filmowe oblicze miasta. W tym roku odwiedzimy Białe Błota, Piaseczno, Kluczbork, Gorzów Wielkopolski, Gdańsk, Kielce, Rybnik, Górę, Janów Lubelski, Przemyśl, Krasnystaw, Poznań, Radom, Połczyn-Zdrój, Leszno i Olsztynek. Jak zwykle filmową trasę po mieście i zadania do wykonania przygotują uczniowie. Fabuła gry zależy od twórców, ale na pewno nie zabraknie tytułów z pakietu Filmoteki Szkolnej.

Uczestnicy i zgłoszenia Do wzięcia udziału w grach zapraszamy uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z opiekunami. Formularze zgłoszeniowe (imię i nazwisko opiekuna, nazwa szkoły, liczba uczniów) umieszczone na dole strony należy przesyłać do lokalnych liderów Filmoteki Szkolnej. Dane do kontaktu znajdą Państwo TUTAJ

Zapraszamy do śledzenia Filmowej Gry Miejskiej 2015 na Facebooku: https://www.facebook.com/FilmowaGraMiejska

Źródło: Centrum Edukacji Obywatelskiej

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie