Dołącz do Cybernautów

fot. Fotolia.com

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Interesujesz się edukacją medialną i cyfrową? Masz doświadczenie w pracy warsztatowej? Szukasz okazji do wzmocnienia swoich kompetencji i realizacji nowych działań? Chcesz włączyć się w ogólnopolski projekt podnoszący poziom bezpieczeństwa w internecie? Zostań Emisariuszem Bezpiecznego Internetu i realizuj z nami projekt „Cybernauci”. Na zgłoszenia czekamy do 7 maja 2017.

Rozpoczynamy drugi nabór Trenerów i Trenerek do projektu „Cybernauci – kompleksowy projekt kształtowania bezpiecznych zachowań w sieci”. Wybrane osoby wezmą udział w szkoleniu, a następnie jako Emisariusze Bezpiecznego Internetu będą prowadzić warsztaty w szkołach dla uczniów i uczennic, rodziców oraz nauczycieli według przygotowanych scenariuszy. Warsztaty w szkołach rozpoczęły się we wrześniu 2016 roku i potrwają do końca 2018 roku.

Do udziału w Projekcie zapraszamy osoby z doświadczeniem w pracy warsztatowej z co najmniej jedną z grup docelowych oraz w działaniach z zakresu bezpieczeństwa w internecie lub korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych.

Uczestnicy Szkolenia dołączą do sieci Emisariuszy Bezpiecznego Internetu – grupy doświadczonych trenerów i trenerek realizujących projekt od września 2016 roku, poznają Program warsztatów, poszerzą swoją wiedzę w zakresie edukacji medialnej, korzystania z TIK oraz bezpieczeństwa w internecie, wzmocnią kompetencje trenerskie. Szkolenie odbędzie się w sierpniu i w październiku w okolicach Warszawy. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, Organizator pokrywa koszty wyżywienia i zakwaterowania oraz dofinansowuje koszty dojazdów.

Po ukończeniu Szkolenia Trenerzy i Trenerki będą odpłatnie prowadzić warsztaty w szkołach. Warsztaty będą realizowane w okresie wrzesień 2017-grudzień 2018. Trenerzy poprowadzą średnio 15-25 h warsztatów miesięcznie (co oznacza 2-4 dni pracy). Praca warsztatowa w jednej szkole będzie odbywać się zazwyczaj z 3 grupami dzieci/młodzieży, jedną grupą rodziców i jedną grupą nauczycieli.

Chętnych prosimy o zapoznanie się z Regulaminem oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego (do formularza należy dołączyć CV) do 7 maja.

Dodatkowych informacji udziela Barbara Krywoszejew pod numerem tel. 22 465 15 35 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Partner projektu: Collegium Civitas

Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji, Rzecznik Praw Dziecka, Ośrodek Rozwoju Edukacji.

Projekt dofinansowano ze środków: Ministra Edukacji Narodowej.

 

(Źródło: Fundacja Nowoczesna Polska)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Dziesięć błędów informacji zwrotnej
Wszystko to prawda, ale na "zerowym" punkcie powinno być: błędem krytyki jest samo jej istnienie! w ...
Zbyt ogólny opis by zrozumieć czym to się różni od istniejących aplikacji edukacyjnych które są zazw...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Natura matury
Miałem wrażenie, że dość jasno dałem do zrozumienia, że nie rozważam tu zasadności ani prawidłowości...
Mikołaj napisał/a komentarz do Natura matury
Trafne pokazuje to, że matura to nie tylko test wiedzy, ale rytuał przejścia, który ma sens tylko wt...
Ppp napisał/a komentarz do Natura matury
Maturę nalezy ZLIKWIDOWAĆ, ponieważ jest niesprawiedliwym egzaminem, którego można PRZYPADKOWO nie z...
Zapisałem dziecko na karate kontaktowe przez takich własnie małych gnojków by sam umiał się bronić
Nauczyciel napisał/a komentarz do Jeszcze większa automatyzacja pracy twórczej
Są też aplikacje które skutecznie potrafią wykrywać czy dany tekst został napisany przez AI czy nie ...
Kajtek napisał/a komentarz do Po co jest szkoła?
Szkoły niczego nas nie uczą oprócz polskiego oraz matematyki nic więcej nie jest nam potrzebne a nau...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie