Dołącz do Cybernautów

fot. Fotolia.com

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Interesujesz się edukacją medialną i cyfrową? Masz doświadczenie w pracy warsztatowej? Szukasz okazji do wzmocnienia swoich kompetencji i realizacji nowych działań? Chcesz włączyć się w ogólnopolski projekt podnoszący poziom bezpieczeństwa w internecie? Zostań Emisariuszem Bezpiecznego Internetu i realizuj z nami projekt „Cybernauci”. Na zgłoszenia czekamy do 7 maja 2017.

Rozpoczynamy drugi nabór Trenerów i Trenerek do projektu „Cybernauci – kompleksowy projekt kształtowania bezpiecznych zachowań w sieci”. Wybrane osoby wezmą udział w szkoleniu, a następnie jako Emisariusze Bezpiecznego Internetu będą prowadzić warsztaty w szkołach dla uczniów i uczennic, rodziców oraz nauczycieli według przygotowanych scenariuszy. Warsztaty w szkołach rozpoczęły się we wrześniu 2016 roku i potrwają do końca 2018 roku.

Do udziału w Projekcie zapraszamy osoby z doświadczeniem w pracy warsztatowej z co najmniej jedną z grup docelowych oraz w działaniach z zakresu bezpieczeństwa w internecie lub korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych.

Uczestnicy Szkolenia dołączą do sieci Emisariuszy Bezpiecznego Internetu – grupy doświadczonych trenerów i trenerek realizujących projekt od września 2016 roku, poznają Program warsztatów, poszerzą swoją wiedzę w zakresie edukacji medialnej, korzystania z TIK oraz bezpieczeństwa w internecie, wzmocnią kompetencje trenerskie. Szkolenie odbędzie się w sierpniu i w październiku w okolicach Warszawy. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, Organizator pokrywa koszty wyżywienia i zakwaterowania oraz dofinansowuje koszty dojazdów.

Po ukończeniu Szkolenia Trenerzy i Trenerki będą odpłatnie prowadzić warsztaty w szkołach. Warsztaty będą realizowane w okresie wrzesień 2017-grudzień 2018. Trenerzy poprowadzą średnio 15-25 h warsztatów miesięcznie (co oznacza 2-4 dni pracy). Praca warsztatowa w jednej szkole będzie odbywać się zazwyczaj z 3 grupami dzieci/młodzieży, jedną grupą rodziców i jedną grupą nauczycieli.

Chętnych prosimy o zapoznanie się z Regulaminem oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego (do formularza należy dołączyć CV) do 7 maja.

Dodatkowych informacji udziela Barbara Krywoszejew pod numerem tel. 22 465 15 35 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Partner projektu: Collegium Civitas

Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji, Rzecznik Praw Dziecka, Ośrodek Rozwoju Edukacji.

Projekt dofinansowano ze środków: Ministra Edukacji Narodowej.

 

(Źródło: Fundacja Nowoczesna Polska)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie