Stypendia. Co? Gdzie? Jak?

fot. Fundacja Dobra Sieć

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Stypendia mogą wyrównywać szanse, promować talenty czy wspierać rozwój nauki. Część stypendiów skierowana jest do uczniów, inne do studentów i naukowców, a jeszcze inne do osób wyróżniających się konkretnym talentem. Jak zatem prezentuje się system stypendialny w Polsce? Gdzie należy szukać informacji o stypendiach? Jakie są dobre wzorce realizacji programów stypendialnych? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w najnowszej publikacji portalu Moje Stypendium.

Broszura Stypendia. Co? Gdzie? Jak?, w przystępny sposób przedstawia wyniki badania programów stypendialnych w Polsce, które zespół Fundacji Dobra Sieć przeprowadził w 2018 roku. Publikacja przybliża również sposoby działania wyjątkowych programów stypendialnych wyróżniających się wysokimi standardami realizacji oraz innowacyjnym podejściem.

W publikacji znajdują się:

  • podstawowe informacje o rynku stypendialnym w Polsce: o liczbie stypendiów, ich skali, adresatach i realizatorach programów stypendialnych;
  • opisy trzech innowacyjnych programów stypendialnych;
  • wskazówki, gdzie szukać dalszych informacji o stypendiach.

Publikacja została sfinansowana przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności. Zapraszamy do lektury.

***

O Programie Moje Stypendium

Broszura informacyjna nt. programów stypendialnych w Polsce to jedno z działań podejmowanych w ramach programu „Moje Stypendium”, realizowanego przez Fundację Dobra Sieć. W ramach inicjatywy prowadzony jest serwis www.mojestypendium.pl. Portal stanowi jedno z głównych narzędzi promowania oraz monitorowania inicjatyw stypendialnych. Jego komponentem jest wyszukiwarka stypendiów krajowych oraz zagranicznych, staży i konkursów. Mojestypendium.pl to także miejsce prezentacji różnorodnych inicjatyw związanych ze stypendiami, które Fundacja Dobra Sieć w partnerstwie z Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności realizuje systematycznie od kilku lat.

 

(Źródło: Fundacja Dobra Sieć)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie