Angielski 24/7

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

e-learningWall Street Institute, jedna z globalnych sieci szkół angielskiego, postanowił wykorzystać szanse, jakie stwarza Internet w nauczaniu języków obcych i uruchomił dla swoich 380 tysięcy studentów z kilkudziesięciu krajów dedykowany portal społecznościowy „The Village”. W ten sposób jego kursanci otrzymali możliwość korzystania z narzędzi edukacyjnych przez całą dobę.

 

The Village” (Wioska) jest przykładem, w jaki sposób można wykorzystać możliwości oferowane przez współczesne technologie do poszerzenia zakresu działalności edukacyjnej (i biznesowej) różnych instytucji.

 

Portal adresowany jest do studentów i absolwentów WSI i daje im możliwość nawiązywania nowych kontaktów i pogłębiania umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim. Platforma nie tylko umożliwia prowadzenie lekcji online pomiędzy lektorem i studentem, ale przede wszystkim otwiera możliwości komunikacji i wymiany informacji pomiędzy innymi uczestnikami kursów na całym świecie. W ten sposób mogą oni konwersować przez Skype, czatować, grać w te same gry rozrywkowe i edukacyjne, rozwiązywać wspólnie zadania, przygotowywać opracowania, wymieniać się doświadczeniami ze studentami i absolwentami na całym świecie.

 

Narzędzia wykorzystane w portalu umożliwiają łatwe wyszukanie osób znajdujących się na podobnym poziomie rozwoju języka. Wprowadzono również możliwości uzyskania bezpośredniej pomocy osobom mającym trudności w zrozumieniu wybranych zagadnień – wysyłają one zapytanie do wirtualnego tutora Dr English’a, który następnie pomaga im w nauce.

 

“Nasz portal daje nowe możliwości studentom praktykowania języka angielskiego w przyjaznym, bezpiecznym, lekkim, ale i angażującym środowisku” – zauważa Simon Buckland, Dyrektor ds. Programu Kształcenia WSI. „Nasze mieszane metody nauczania (ang. blended learning) zawsze miały na celu przede wszystkim indywidualne potrzeby edukacyjne kursantów. The Village jest szansą dla studentów na maksymalizację ich sukcesów poprzez personalizację ich doświadczeń edukacyjnych”.

 

Portal umożliwia jednocześnie tworzenie spersonalizowanych stron jego użytkowników, dodawanie zdjęć i informacji. W ten sposób nauka angielskiego wychodzi poza sformalizowane struktury i tworzy się naturalne środowisko codziennego używania języka. Bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania i rozwoju portalu zapewnia sieć 400 centrów WSI na całym świecie.

 

Narzędzia edukacji online świetnie nadają się do wykorzystania w edukacji najpopularniejszego języka świata. Rozwój interaktywnych narzędzi edukacyjnych daje niespotykane dotąc możliwości rozwoju nauczania z wykorzystaniem technik audio-wizualnych. Zaoferowanie możliwości komunikowania się z osobami uczącymi się angielskiego w różnych częściach świata daje dodatkowe korzyści edukacyjne – pogłębia znajomość geografii, historii, wiedzy o społeczeństwie, otwiera na inne kultury, umożliwia nawiązywanie i pogłębianie znajomości, a przez to, że cały proces komunikacji odbywa się w języku angielskim, zwiększa to efektywność procesu nauki tego języka. W ten sposób każdy może uczyć się w swoim tempie i wykorzystując te narzędzia, które mu najbardziej odpowiadają.


 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kasia napisał/a komentarz do Rady nietrafione i rady pożyteczne
Dyrektora, a zwłaszcza dyrektorkę, cechuje żądza władzy. Arogancja ze strony dyrektorki w moim liceu...
Jacek Ścibor napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Moim zdaniem i Maciej Sysło i Robert Raczyński mają rację - obie wypowiedzi trafiają w sedno problem...
Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie