Strona 2 z 2
Google na fali
Typografia
- Smaller Small Medium Big Bigger
- Default Helvetica Segoe Georgia Times
- Tryb czytania
Spis treści
W jaki sposób może to narzędzie wykorzystać nauczyciel? Tworzy na potrzeby danego zadania nową przestrzeń edukacyjną, zaprasza do nich swoich uczniów/studentów. Wgrywa wyjściowe zasoby, określa zadania dla uczniów, a następnie pozwala im działać, śledząc ich kolejne czynności i wymianę opinii, podejmuje dyskusje, zatwierdza kolejne etapy realizacji projektu, udziela porad i podpowiedzi. Nie otrzymuje od uczniów dwadzieścia-kilka listów z informacjami, ponieważ może zaplanować i przeprowadzić z pomocą tego narzędzia w dowolnym czasie sesje odpowiedzi na pytania.
Wave jest też przyjazny dla użytkowników. Każdy z userów może zaprojektować swój osobisty panel do zarządzania zasobami Wave. Będzie mógł na nim zamieszczać dowolne obiekty, które są potrzebne do realizacji konkretnych zadań.
Podsumowując – jeszcze w tym roku możemy zmierzyć się z nową „falą“ w edukacji interaktywnej. Właściwie i często używana może ona stać się fantastycznym narzędziem do realizacji nawet najbardziej złożonych zajęć z każdego przedmiotu.
Wave jest też przyjazny dla użytkowników. Każdy z userów może zaprojektować swój osobisty panel do zarządzania zasobami Wave. Będzie mógł na nim zamieszczać dowolne obiekty, które są potrzebne do realizacji konkretnych zadań.
Podsumowując – jeszcze w tym roku możemy zmierzyć się z nową „falą“ w edukacji interaktywnej. Właściwie i często używana może ona stać się fantastycznym narzędziem do realizacji nawet najbardziej złożonych zajęć z każdego przedmiotu.
(źródło: eSchoolNews, opr. własne)