Mają moc i nie wahają się jej użyć!

fot. Fotolia.com

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Są w kraju nauczyciele, którzy robią więcej niż od nich wymaga dyrektor szkoły, rodzice uczniów, a nawet główny edu-politruk z Alei Szucha. Bo im po prostu chce się robić coś więcej. Bo są świadomi tego, że świat się nie cofa, tylko pędzi naprzód i nie zmienia się w sposób, który byłby dla wszystkich oczywisty i bezpieczny, ale wręcz przeciwnie – jest coraz bardziej złożony. Dlatego organizują raz w roku e-konferencję Edu Moc Online, w całości odbywającą się w Internecie. To już 7 października, zajrzycie?

Edu Moc Online złożona jest z wielu równocześnie odbywających się webinarów (wideokonferencji) w formule spotkań, warsztatów i wykładów. To nowatorska i jeszcze mało popularna formuła dokształcania się i zdobywania nowych inspiracji, ale z każdym rokiem może ona być coraz popularniejsza. Mamy Internet, coraz nowsze technologie komunikacyjne, dlaczego nie wykorzystać tego bardziej dla edukacji nauczycieli w sieci? 

Edu Moc Online organizują nauczyciele dla nauczycieli, część prezentacji odbywa się z udziałem specjalistów z dziedzin związanych z edukacją, pracowników naukowych uniwersytetów oraz gości specjalnych.

Konferencja jest bezpłatna. W wydarzeniu może nieodpłatnie wziąć udział około tysiąca uczestników z całego kraju i zagranicy. Tyle będzie miejsc dostępnych dzięki Partnerowi Strategicznemu Edu Mocy Online – firmie Clickmeeting.

Kiedy zaglądamy do sieci? Już 7 października 2017, od godziny 9:00 do godziny 21:00. Czyli moc edukacji przez całe 12 godzin. Można wybrać dowolnie albo iść na całość :-).

Plakat do wydrukowania i powieszenia w pokoju nauczycielskim, baner internetowy, sylwetki moderatorek, prelegentów i prelegentek oraz program e-konferencji dostępne są na stronie: http://www.superbelfrzy.edu.pl/edu-moc-online-2017/. Tu też zostaną podane przed konferencją linki do poszczególnych sesji.

 

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Maciej M. Sysło napisał/a komentarz do Luka pomiędzy nauczaniem a uczeniem się
Każdego nauczyciela interesuje, czy jeśli uczeń wykonał zadanie (zbudował robota czy inny obiekt, ro...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Win-Win Barbary Nowackiej
Zgoda w 100% - dowodów na to, że politycy z prawej i lewej mają edukację narodową w najgłębszym "pow...
A co to jest ten dar? Coś wrodzonego czy coś wyuczonego? Tak jak można nauczyć się opowiadania tak m...
Ppp napisał/a komentarz do Luka pomiędzy nauczaniem a uczeniem się
A czy ta informacja zwrotna jest do czegokolwiek potrzebna?Jeśli jestem dobry, to o tym wiem i inf. ...
Z jednej strony prawda. Z drugiej, jak ktoś ma DAR opowiadania, to nie musi się uczyć sztywnych zasa...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Raportem w płot
Dziękuję za rzeczowy komentarz. Zgadzam się, że ESOKJ (CEFR) to fundament współczesnego nauczania ję...
Nie znam n-la W-F, który nie przygotowuje się do zajęć, nie planuje swojej pracy. Powiem więcej. Nie...
Bartosz Markowicz napisał/a komentarz do Fizyka da się lubić!
Zgadzam się w pełni z przedstawioną w artykule ideą - fizyka ożywa dopiero wtedy, gdy uczniowie sami...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie