Nauczyciele poszukują autorytetów

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
jakość edukacjiSilne związki biznesu z edukacją są kluczem do budowania społeczeństwa wiedzy. Uczestnicząc w spotkaniach z ekspertami świata biznesu, dyrektorzy szkół i nauczyciele mają możliwość zdobycia unikalnej wiedzy praktycznej, której nie nabędą w szkole. Mają możliwość spotkania osób, które będą dla nich istotnym wsparciem podczas wykonywania zawodu.
 
Witold Kołodziejczyk – współorganizator cyklu seminariów „Autorytety dla edukacji“, redaktor naczelny miesięcznika Edukacja i Dialog oraz autor świetnego bloga Edukacja przyszłości, przekonuje, że polska oświata musi się zmienić, ponieważ dystans między szkołą a rzeczywistością, w której na co dzień funkcjonują uczniowie, powiększa się. W oparciu o częste kontakty ekspertów świata biznesu z dyrektorami i nauczycielami szkół, można tworzyć nową jakość w myśleniu o polskiej edukacji, można również tworzyć i stale poszerzać grupę osób, które będą prawdziwymi liderami zmian.

Rozmowa została przeprowadzona 21 października 2008 r. podczas pierwszego seminarium z cyklu Autorytety dla edukacji. W 2009 r. planowane są kolejne trzy seminaria. Już teraz – jako partner strategiczny tego projektu - serdecznie zapraszamy dyrektorów szkół i nauczycieli do udziału w tych niecodziennych spotkaniach.
 
{mp3}autorytety{/mp3}
 
 
 
[Motyw muzyczny wykorzystywany w podkastach Edunews.pl pochodzi z płyty Nine Inch Nails pt. Ghosts I-IV: utwór 3-Ghosts I, dostępny na licencji Creative Commons BY-NC-SA 3.0 US]  
 
(Notka o autorze: Marcin Polak jest twórcą i redaktorem naczelnym Edunews.pl, zajmuje się edukacją i komunikacją społeczną, realizując projekty społeczne i komercyjne o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym
 
 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...
Ci dorośli kiedyś chodzili do szkoły (niektórzy całkiem niedawno) i ktoś porozdawał im matury. Suger...
Sławomir napisał/a komentarz do Urządzimy młodym nowy, wspaniały świat
Ciekawa polemika. Zauważam, być może błędnie, kontrast między podejściem dialektycznym (Pana, Panie ...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie