Zasiądź w filmowym jury!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Wszyscy, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji konkursu na etiudę filmową organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach programu Filmoteka Szkolna Akcja! udowodnii, że młodzi ludzie potrafią z pasją opowiadać o ważnych dla nich sprawach. Teraz pora na werdykt internautów. Poczujcie się jak prawdziwi znawcy kina i krytycy filmowi. Obejrzyjcie, przeczytajcie, wybierzcie swoje typy i głosujcie. Do kogo powędruje nagroda specjalna? Głosowanie trwa do 29.03 do godz 23:00.sxc.hu

Na Konkurs Filmoteki szkolnej Akcja ! napłynęły dokumenty, animacje i filmy fabularne - ale nie tylko formy były różnorodne, tegoroczne prace,  to również bogactwo podejmowanych tematów. Tak jak młodzi reżyserzy, tak i początkujący krytycy dali z siebie wszystko. Napisać recenzję filmu, tak by pokazać własny styl i pomysł na tekst nie jest łatwo, nie zniechęciło to jednak prawdziwych kinomaniaków.

Z 60 nadesłanych filmów jury w składzie: Kinga Gałuszka- Polski Instytut Sztuki Filmowej, Grzegorz Emmanuel - aktor i mentor Filmotekowych kursów, Kamila Tomkiel - Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, Jakub Piątek - reżyser filmowy, koordynator programu Videonotacje i  Anna Mirska-Czerwińska - koordynatorka programu Filmoteka Szkolna Akcja!, wybrało 10 najlepszych. Na konkurs napłynęło również 80 recenzji. 10 najlepszych wyłoniło jury I stopnia składające się z koordynatorów programów kulturalnych CEO. Zwycięzcę, wybierze jury II stopnia w składzie: Błażej Hrapkowicz - laureat III nagrody w Konkursie im. Krzysztofa Mętraka. Publikuje regularnie w "Kinie" i "Stopklatce", oraz Tomasz Piętowski - dziennikarz filmowy i recenzent, który publikuje w "Stopklatce".

30 marca przyznana zostanie nagroda jury, a także specjalna nagroda CEO, wtedy też poznamy zwycięzcę internetowych głosowań. Czekamy z niecierpliwością!

Obejrzeć filmy, przeczytać recenzję i zagłosować można na stronie: https://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/oddaj-swoj-glos

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gdyby jeszcze Ministerstwo Edukacji chciało inwestować w takie rozwiązania, które z pewnością przyda...
Justyna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
... i co to za określenie "świetliczanka" :( To jest nauczyciel z takimi samymi kwalifikacjami jak P...
Justyna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Całkowicie się z Panią nie zgadzam, że nauczyciel WSPÓŁORGANIZUJĄCY nie przygotowuje się do zajęć! Ł...
Eleonora napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Poniosły emocje tego dyrektora i nie ma prawa wygadywać takich bzdur: (cyt) "trwają w niekoniecznie ...
Jan napisał/a komentarz do Kłopoty ze szkolnym ocenianiem
Bardzo się cieszę że udało mi się dojść do, co prawda wtórnego, odkrycia które, o czym nie wiedziałe...
Jan napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Zróżnicowanie pensum - gdybyż to było takie proste! Nauczyciele coraz częściej będą mieli uprawnieni...
Sylwia napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Autor, jako dyrektor szkoły, musi wiedzieć, że problemem częściej jest nie przekraczanie 40-godzinne...
Jarosław Pytlak napisał/a komentarz do Kłopoty ze szkolnym ocenianiem
@Jan - no proszę, potwierdził Pan słuszność tego, co robimy w klasach 4-6 SP w szkole STO na Bemowie...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie