Konkurs European Language Label 2016

fot. Fotolia.com

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszyła piętnasta edycja European Language Label, konkursu przeznaczonego dla instytucji i nauczycieli, którzy w dziedzinie nauki języków obcych szukają nowatorskich rozwiązań, tworzą własne materiały dydaktyczne, wychodzą poza program nauczania. Zrealizowałeś/aś ciekawy projekt językowy? Zgłoś się i zdobądź European Language Label!

Nagrodą w konkursie jest prestiżowy europejski certyfikat jakości w edukacji językowej, przyznawany we wszystkich krajach UE jako wyróżnienie za oryginalne i twórcze projekty oraz inicjatywy z zakresu edukacji językowej. Konkurs organizowany jest od 1998 r. przez Komisję Europejską. W Polsce od 2001 r. prowadzony jest przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji i Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Wnioski można składać w jednej kategorii konkursowej: projektów realizowanych w instytucji edukacyjnej pod opieką koordynatora.

Zgłaszane projekty muszą być zgodne z jednym z priorytetów konkursu. W roku 2016 są one następujące:

  • wielojęzyczne szkoły i klasy – wspieranie różnorodności w szkołach,
  • społeczeństwo przyjazne językom – nieformalna nauka języków,
  • język i kultura.

Do udziału w konkursie uprawnione są wszystkie typy publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół, uczelni wyższych, instytucji oświatowych zajmujących się kształceniem językowym i realizujących projekty edukacyjne o charakterze językowym. Wnioski polskiej edycji oceniane są przez wybitne grono ekspertów językowych, którym przewodniczy prof. zw. dr hab. Hanna Komorowska. Aby wziąć udział w konkursie, należy opisać swoje przedsięwzięcie w serwisie https://online.frse.org.pl.  

Termin nadsyłania formularzy upływa 4 kwietnia 2016 roku. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://www.ell.org.pl.

 

(Źródło: FRSE)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Te rady są beznadziejne, żadna z tych reakcji nie sprawi że sytuacja nękania przestanie się powtarza...
Danuta Sterna napisał/a komentarz do Wszystko przez ten pośpiech
Zastanawiam się dlaczego nie skorzystamy z dobrych doświadczeń innych krajów. Tam do 6 klasy uczy je...
Ppp napisał/a komentarz do Cztery rady na docenianie
Podane przykłady wydają mi się jakieś takie dziecinne. A powyżej czwartej klasy podstawówki chyba ka...
PEŁNA ZGODA, a nawet "oczywista oczywistość". "Matematyka potrzebna w życiu" kończy się u nas gdzieś...
Ppp napisał/a komentarz do Czy AI szkodzi edukacji szkolnej?
Jest jeszcze jednak opcja: AI ujawnia lub potwierdza nieprawidłowości/bezsensy/patologie, ale sama i...
Jan napisał/a komentarz do Wkręcani przez sztuczną inteligencję
Najbardziej ta kompetencja krytycznego myślenia, a raczej dystansu emocjonalnego do zamieszczanych t...
Te "restrykcyjne zasady" w badanych szkołach polegały na tym, że uczniowie mieli "zakaz korzystania ...
Myślę, że to powinno być "na żądanie ucznia". Wyobraźmy sobie, że przedmiot X mnie nie interesuje, a...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie