INNOV8 rozwinie umiejętności biznesowe

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

ict w edukacjiCoraz więcej uczelni wyższych wprowadza gry edukacyjne, jako ważne narzędzia uzupełniające programy studiów. Pomocne są zwłaszcza symulacje do sprawdzania „na sucho” zachowań studentów w środowisku zbliżonym do warunków rzeczywistych. Taką propozycją jest też przygotowana przez IBM gra INNOV8, która rozwija umiejętności biznesowe.

 

IBM uruchomiło grę komputerową INNOV8 przygotowaną specjalnie dla studentów i osób wchodzących na rynek pracy, aby pomóc im w jednoczesnym rozwijaniu umiejętności biznesowych i nauczyć korzystania z technologii informatycznych (IT). Dostęp do tej gry – określanej przez twórców, dla odróżnienia do gier rozrywkowych, jako „poważnej gry” edukacyjnej, uzyskało już dwa tysiące uczelni na całym świecie (11 tysięcy wydziałów), które mogą wykorzystać ją podczas zajęć.

 

Podobne „poważne gry” wprowadziło do programów nauczania już ponad 30 uczelni w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dla przykładu w szkołach lotniczych początkujący piloci uczą się najpierw latać na skomplikowanych symulatorach lotu. Wiele korporacji i uczelni wyższych postrzega gry jako skuteczny sposób zdobywania wiedzy przez pokolenie, które wychowało i wychowuje się w erze gier komputerowych.

 

IBM jest pionierem w grach edukacyjnych umożliwiając edukację studentów przy użyciu medium, które dobrze znają i lubią z niego korzystać. INNOV8 jest trójwymiarową grą symulacyjną zaprojektowaną z myślą o wypełnieniu luki między zespołami informatycznymi a liderami biznesowymi w organizacji. Ten typ gier do złudzenia przypomina gry rozrywkowe, które jednak dobrze odzwierciedlają zdarzenia rzeczywiste, co z kolei niesie dużą praktyczną wartość edukacyjną.

 

Większość programów MBA działa w oparciu o zależności, którymi kierują się indywidualności i grupy w realnym świecie. INNOV8 idzie o krok dalej pozwalając studentom wejść w realny, dynamiczny świat biznesu. Gra jest oparta na zaawansowanych technologiach gier komercyjnych, pozwala graczom widzieć procesy biznesowe wpływające na wydajność organizacji, identyfikować wąskie gardła i odkryć scenariusz zdarzeń zanim dana technologia zostanie wdrożona w firmie.

 

INNOV8 została tak zaprojektowana, aby mogła stanowić jednogodzinne zajęcia uzupełniające kursy zarządzania procesami biznesowymi, strategii korporacyjnej, operacji i zarządzania IT. Pomysł na opracowanie takiej gry wywodzi się ze sponsorowanego przez IBM dorocznego konkursu dla studentów ostatnich lat Uniwersytetów Duke i Północnej Karoliny, którzy wskazywali na potrzebę opracowania takiego narzędzia wspomagającego edukację biznesową.

 

Przy rosnącej liczbie zawodów, w których wymagana jest zarówno wiedza biznesowa jak i znajomość nowych technologii, INNOV8 staje się efektywnym narzędziem do rozwijania umiejętności niezbędnych na współczesnym rynku pracy.

 

ict w edukacji

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Jan napisał/a komentarz do Wkręcani przez sztuczną inteligencję
Najbardziej ta kompetencja krytycznego myślenia, a raczej dystansu emocjonalnego do zamieszczanych t...
Te "restrykcyjne zasady" w badanych szkołach polegały na tym, że uczniowie mieli "zakaz korzystania ...
Myślę, że to powinno być "na żądanie ucznia". Wyobraźmy sobie, że przedmiot X mnie nie interesuje, a...
Kazimierz napisał/a komentarz do Klauzula informacyjna - dane osobowe
Bardzo interesujące i pożyteczne artykuły
Taką ofertą dla nauczycieli, jakiej gwałtownie potrzebujemy, z całą pewnością nie jest pomysł aby do...
Ten pomysł jest wyśmienity i zasługuje na szerokie wdrożenie! Po 14 latach od pierwszego chyba wyraż...
Grażyna Uhman napisał/a komentarz do Refleksja nad wprowadzaniem technologii do nauczania
To jest strzał w dziesiątkę! Staram się sledzić nowosci technologiczne w edukacji, skończyłam kurs ...
Wynik jest oczywisty. Jeśli ktoś mało korzysta - nic nie zmieni kilkugodzinna przerwa. Jeśli ktoś du...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie