Program konferencji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE

Warszawa, 23-24.02.2019

(miejsce: Chałubińskiego 8, Warszawa)

Szanowni Państwo, konferencja, podobnie jak poprzednie, będzie prowadzona w szybkim tempie i bogata, jeśli chodzi o zagadnienia dotyczące pracy, wyzwań i  narzędzi warsztatu nowoczesnego nauczyciela. Dzielimy się i inspirujemy dobrymi praktykami. Nie prowadzimy sesji równoległych – naszym celem jest wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja nauczycieli zajmujących się różnymi obszarami edukacji. Zalecamy pozostać do końca konferencji (naprawdę warto). Program jest bogaty, a wystąpienia zaproszonych prelegentów i ich doświadczenia szkolne z pewnością unikalne.

Konferencję celowo organizujemy w sobotę i niedzielę - dla wielu nauczycieli wczesnoszkolnych są to, ze względu na charakter pracy, jedyne dni, w których mogą wziąć udział w spotkaniach i konferencjach z zakresu doskonalenia zawodowego. To spotkanie zalicza się do takich, z których wrócą Państwo z ogromnym bagażem pomysłów, energią i optymizmem.

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

*** FILMY Z WYSTĄPIENIAMI PRELEGENTÓW *** 

23 lutego 2019 - sobota

8.30 Rejestracja

10.00 Powitanie 

  • Marcin Polak (redaktor naczelny Edunews.pl)

10.15 Wystąpienie otwierające: Wychowanie do odpowiedzialności i przedsiębiorczości. Inspiracje korczakowskie

10.45 Samosterowność młodszego ucznia

11.15 Na początku drogi edukacji, czyli dobrze być z sobą

11.45 Wolne piątki, czyli jak ważna jest przestrzeń edukacyjna młodego człowieka 

  • Karolina Gaweł (Korczakowska Szkoła Marzeń - Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Olsztynie, Superbelfrzy Mini)
  • zobacz wystąpienie

12.15 Design Thinking, czyli kreatywne projektowanie z dziećmi

12.45 Obiad i kuluary

--- blok radosno-kreatywny ---

13.45 Muzyczne inspiracje - aktywne słuchanie i ruch (część 1)

  • Piotr Kaja (nauczyciel, muzyk i kompozytor, edukator/trener oraz wykładowca akademicki)
  • zobacz wystąpienie

14.45 Zaprogramuj się

  • Teresa Smoleń (Szkoła Podstawowa nr 111 w Krakowie, Superbelfrzy Mini)
  • zobacz wystąpienie

15.15 Muzyka jako kod

15.45 Przerwa kawowa

16.15 Wyrównywanie szans a specjalne potrzeby edukacyjne: znak równości, czy rozbieżność terminów?

--- blok refleksyjny ---

16.45 Fakty i mity o zmianach w szkole

  • Ewa Radanowicz (Szkoła Podstawowa w Radowie Małym)
  • Marta Traczkowska (Szkoła Podstawowa w Bakałarzewie)
  • Agnieszka Maksymiuk (Szkoła Podstawowa nr 3 w Konstancinie-Jeziornej)
  • zobacz wystąpienie

17.15 Nauczanka ma dość...

  • Joanna Apanasewicz (Szkoła Podstawowa w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP/Mini)
  • zobacz wystąpienie

17.45 Anioły i demony w szkole

  • Jacek Ścibor (Szkoła Podstawowa w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP)
  • zobacz wystąpienie

18.15 Przewidywane zakończenie pierwszej części konferencji


24 lutego 2019 - niedziela

08.30 Kawa na dzień dobry

--- blok kompetencyjny ---

09.30 Ile trwa podróż na Wenus? Pomysły na ciekawe lekcje matematyki

  • Joanna Gulczyńska (Fundacja Uniwersytet Dzieci, ScenariuszeLekcji.edu.pl)

10.00 Góry Zachowania

10.30 OK z OK Zeszytem

11.00 Rysnotki i bazgrolenie w edukacji wczesnoszkolnej

  • Vitia Hoffmann (Szkoła Podstawowa nr 82 w Gdańsku, Superbelfrzy RP/Mini)
  • Mateusz Łysek (Szkoła Podstawowa nr 4 w Radlinie)
  • zobacz wystąpienie

12.00 Przerwa kawowo-przegryzkowa

--- blok kreatywno-logiczny ---

12.30 Muzyczne inspiracje – zabawy z piosenkami (część 2)

  • Piotr Kaja (nauczyciel, muzyk i kompozytor, edukator/trener oraz wykładowca akademicki)
  • zobacz wystąpienie

13.30 Różne oblicza projektu – czyli, jak sprawić by dzieci były szczęśliwe

  • Lucyna Stolcman (Szkoła Podstawowa w Połajewie)
  • Marta Nowak (Szkoła Podstawowa w Połajewie)
  • zobacz wystąpienie

14.00 10 powodów, dla których nauczanka powinna pokochać Scratcha

  • Joanna Apanasewicz (Szkoła Podstawowa w Chrząstawie Wielkiej, Superbelfrzy RP/Mini)
  • zobacz wystąpienie

14.30 TIK-owy niezbędnik nauczanki

  • Monika Kapuśniak (Szkoła Podstawowa nr 118 we Wrocławiu, Superbelfrzy RP)
  • zobacz wystąpienie

15.00 Stawiajmy wyzwania, czyli dzieciaki główkują

  • Monika Walkowiak (Szkoła Podstawowa w Kamieńcu Wrocławskim, Superbelfrzy RP/Mini)
  • zobacz wystąpienie

15.30 Rozchodniaczek edukacyjny, czyli próba podsumowania

15.45 Losowanie nagród dla uczestników Inspir@cji Wczesnoszkolnych

16.00 Zakończenie konferencji i obiad

 

Ponadto - równolegle z sesjami:

  • Stoiska instytucji edukacyjnych

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie