Najlepsze programy edukacyjne powstają w Polsce. Historyczne wyróżnienie!

fot. Learnetic

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Polskie programy otrzymały główną nagrodę w GESS Education Awards, jednym z najbardziej prestiżowych na świecie konkursów dla twórców pomocy i materiałów edukacyjnych. Pierwsze miejsce w kategorii „SEN and Inclusive Resource/Equipment” zdobyła stworzona przez gdańską firmę Learnetic seria mTalent, czyli programy wspierające terapię dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi.

Międzynarodowe Targi GESS w Dubaju to jedno z najważniejszych punktów na mapie globalnego rynku edukacyjnego. Od ośmiu lat przy okazji targów organizowany jest także konkurs – GESS Education Awards – będący kulminacyjnym momentem tego wydarzenia. Podczas uroczystej gali jury składające się z 21 przedstawicieli z całego świata nagradza najbardziej zasłużone osobistości oraz najlepsze materiały i pomoce edukacyjne.

Nagrody są uhonorowaniem wybitnych sukcesów działaczy w sektorze edukacji od nauczycieli po organizacje, które umożliwiają młodym ludziom uzyskanie edukacji najwyższej jakości, odpowiadającej światowym standardom. Podkreślają i nagradzają jakość i różnorodność ludzi, placówek, a także produktów i rozwiązań (…) – komentuje Matt Thompson, dyrektor GESS Education Awards.

W tym roku główna nagroda w kategorii „SEN and Inclusive Resource/Equipment” (ang. Specjalne Potrzeby Edukacyjne i Inkluzywne Zasoby/Wyposażenie) trafiła do polskiej firmy Learnetic za serię programów mTalent. Są to nowoczesne pomoce edukacyjne skierowane do nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. Jest to pierwsza w historii nagroda główna w tym konkursie, która trafiła do polskiej firmy.

mTalent to i najnowocześniejsze multimedialne pomoce wspierające terapię. Zostały stworzone przez specjalistów z ponad 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu takich produktów przy ścisłej współpracy z aktywnymi terapeutami, nauczycielami, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, ośrodkami akademickimi, badawczo-rozwojowymi i medycznymi z całej Polski. Na tę nagrodę więc pracowało spore grono ludzi. – opisuje Monika Zielińska-Miętkiewicz, redaktor naczelna publikacji SPE w Learnetic.

Pierwsze miejsce w konkursie GESS Education Awards nie jest jedyną nagrodą, jaką otrzymała seria mTalent. Rok temu polskie programy trafiły do finału konkursu BETT Awards i Education Resources Awards w Londynie, otrzymały Specjalną Nagrodę Jury w konkursie BELMA 2019 (Best European Learning Materials Awards) we Frankfurcie oraz dwie nagrody w konkursie Świat Przyjazny Dziecku organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Na zdjęciu: Monika Zielińska-Miętkiewicz, Redaktor naczelna SPE, Learnetic SA

(Źródło: Learnetic SA)

 

***

Serdeczne gratulacje dla Learnetic SA i dla zespołu Moniki Zielińskiej-Miętkiewicz od redakcji Edunews.pl. Learnetic jest wieloletnim Partnerem cyklu konferencji INSPIR@CJE oraz portalu Edunews.pl - tym bardziej cieszymy się z tak znaczącego międzynarodowego wyróżnienia! Życzymy kolejnych świetnych programów edukacyjnych i sukcesów w Polsce i zagranicą :-)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kasia napisał/a komentarz do Rady nietrafione i rady pożyteczne
Dyrektora, a zwłaszcza dyrektorkę, cechuje żądza władzy. Arogancja ze strony dyrektorki w moim liceu...
Jacek Ścibor napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Moim zdaniem i Maciej Sysło i Robert Raczyński mają rację - obie wypowiedzi trafiają w sedno problem...
Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie