„Pomagaj z klasą” – konkurs Edukacji Globalnej – Efekt Domina

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

To ostatnie dni, żeby powalczyć o cenne nagrody! 6 czerwca – tego dnia zakończy się wielki konkurs organizowany przez Kulczyk Foundation dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Nagradzane będą najciekawsze i najbardziej wartościowe pomysły na pomaganie innym. Wystarczy tylko naprawdę komuś pomóc i nakręcić o tym film. Jest jeszcze szansa. Zapraszamy na stronę www.konkursefektdomina.pl.

"Zwycięzcy dostaną iPady a ich szkoła drukarkę, ale w tym wszystkim najbardziej liczy się fakt, że ktoś otrzymał Waszą pomoc. W naszych scenariuszach „Edukacji Globalnej”, które przesłaliśmy do każdej szkoły podstawowej i gimnazjum w Polsce proponujemy mądrą rozmowę z dziećmi o tym, że ludzie pozornie obcy są często bardziej nam bliscy niż się wydaje. I warto przejmować się ich problemami. Zachęcamy do działania na rzecz innych i temu służy nasz konkurs. Namawiam młodych ludzi: pokażcie, że jesteście wspaniali! Bo jesteście!" – podkreśla Dominika Kulczyk, prezes Kulczyk Foundation.

O jaką pomoc chodzi? Np. koledze w nauce, zwierzętom w schronisku, pomoc sąsiedzką… Każdą, która coś realnie zmienia. Chętni do udziału w konkursie powinni zgłosić się do swojego nauczyciela i przestawić pomysł na pomaganie. Prace konkursowe przygotowane z jego pomocą trzeba przesłać do 6 czerwca do Kulczyk Foundation poprzez stronę www.konkursefektdomina.pl (zakładka „ZGŁOŚ PRACĘ”). Pełna informacja o nagrodach czeka w zakładce „NAGRODY”! Zwycięzców wybierze jury oraz internetowe głosowanie. Wyniki zostaną uroczyście ogłoszone!

Pamiętajcie – duże zmiany zawsze zaczynają się od własnego podwórka!

 

Treść artykułu została przygotowana przez Kulczyk Foundation.

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie