Nowe multimedialne scenariusze lekcji od Kulczyk Foundation

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszają właśnie zapisy dla nauczycieli na bezpłatne multimedialne scenariusze lekcji „Wiem. Czuję… Pomagam!”. Już od teraz każdy nauczyciel może otrzymać od Kulczyk Foundation zeszyt wraz z płytą zawierający scenariusze lekcji przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat. Zawarte w nim inspiracje do zajęć powstały na podstawie wydanego w tym roku przez Kulczyk Foundation audiobooka „Mądre bajki z całego świata”.

Scenariusze można bezpłatnie zamawiać na stronie wiemczujepomagam.pl.

Zeszyt zawiera 16 scenariuszy zajęć opracowanych przez ekspertów Kulczyk Foundation. Każdy ze scenariuszy promuje określone wartości i postawy, np. szacunek, troskę o innych, dzielenie się, odwagę, przyjaźń, współpracę. Punktem wyjścia dla scenariuszy są bajki. Akcje bajek dzieją się w Beninie, Brazylii, Grecji, Panamie, Grecji, Kolumbii, Malawi, Nepalu, Tajlandii, Tanzanii, Timorze Wschodnim, Wietnamie, na Ukrainie a także w Polsce. We wszystkich tych miejscach Kulczyk Foundation prowadziła i nadal prowadzi akcje pomocowe. Przepiękne bajki czytają na płycie: Ewa Konstancja Bułhak, Małgorzata Domagalik, Paweł Domagała, Edyta Jungowska, Jacek Kawalec, Dominika Kluźniak, Krzysztof Kowalewski, Magdalena Lamparska, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Łukasz Nowicki, Dominika Ostałowska, Magdalena Różczka oraz Wiktor Zborowski.

– Chcemy, aby te scenariusze mogły pomóc w rozmowie o wartościach budujących empatyczne postawy wśród dzieci. Zapraszam na stronę wiemczujepomagam.pl, gdzie znajdują się stworzone dla Państwa przez Kulczyk Foundation materiały edukacyjne. Bardzo serdecznie je polecam – zachęca Marta Schmude-Olczak, Dyrektor Kulczyk Foundation.

Inspiracje do zajęć z dziećmi „Wiem. Czuję… Pomagam!” stworzone na podstawie audiobooka „Mądre bajki z całego świata” objęte zostały przez Rzecznika Praw Dziecka honorowym patronatem.

 

 

(Źródło: Kulczyk Foundation)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie