Nowe multimedialne scenariusze lekcji od Kulczyk Foundation

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszają właśnie zapisy dla nauczycieli na bezpłatne multimedialne scenariusze lekcji „Wiem. Czuję… Pomagam!”. Już od teraz każdy nauczyciel może otrzymać od Kulczyk Foundation zeszyt wraz z płytą zawierający scenariusze lekcji przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat. Zawarte w nim inspiracje do zajęć powstały na podstawie wydanego w tym roku przez Kulczyk Foundation audiobooka „Mądre bajki z całego świata”.

Scenariusze można bezpłatnie zamawiać na stronie wiemczujepomagam.pl.

Zeszyt zawiera 16 scenariuszy zajęć opracowanych przez ekspertów Kulczyk Foundation. Każdy ze scenariuszy promuje określone wartości i postawy, np. szacunek, troskę o innych, dzielenie się, odwagę, przyjaźń, współpracę. Punktem wyjścia dla scenariuszy są bajki. Akcje bajek dzieją się w Beninie, Brazylii, Grecji, Panamie, Grecji, Kolumbii, Malawi, Nepalu, Tajlandii, Tanzanii, Timorze Wschodnim, Wietnamie, na Ukrainie a także w Polsce. We wszystkich tych miejscach Kulczyk Foundation prowadziła i nadal prowadzi akcje pomocowe. Przepiękne bajki czytają na płycie: Ewa Konstancja Bułhak, Małgorzata Domagalik, Paweł Domagała, Edyta Jungowska, Jacek Kawalec, Dominika Kluźniak, Krzysztof Kowalewski, Magdalena Lamparska, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Łukasz Nowicki, Dominika Ostałowska, Magdalena Różczka oraz Wiktor Zborowski.

– Chcemy, aby te scenariusze mogły pomóc w rozmowie o wartościach budujących empatyczne postawy wśród dzieci. Zapraszam na stronę wiemczujepomagam.pl, gdzie znajdują się stworzone dla Państwa przez Kulczyk Foundation materiały edukacyjne. Bardzo serdecznie je polecam – zachęca Marta Schmude-Olczak, Dyrektor Kulczyk Foundation.

Inspiracje do zajęć z dziećmi „Wiem. Czuję… Pomagam!” stworzone na podstawie audiobooka „Mądre bajki z całego świata” objęte zostały przez Rzecznika Praw Dziecka honorowym patronatem.

 

 

(Źródło: Kulczyk Foundation)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kasia napisał/a komentarz do Rady nietrafione i rady pożyteczne
Dyrektora, a zwłaszcza dyrektorkę, cechuje żądza władzy. Arogancja ze strony dyrektorki w moim liceu...
Jacek Ścibor napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Moim zdaniem i Maciej Sysło i Robert Raczyński mają rację - obie wypowiedzi trafiają w sedno problem...
Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie