Nowe multimedialne scenariusze lekcji od Kulczyk Foundation

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszają właśnie zapisy dla nauczycieli na bezpłatne multimedialne scenariusze lekcji „Wiem. Czuję… Pomagam!”. Już od teraz każdy nauczyciel może otrzymać od Kulczyk Foundation zeszyt wraz z płytą zawierający scenariusze lekcji przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat. Zawarte w nim inspiracje do zajęć powstały na podstawie wydanego w tym roku przez Kulczyk Foundation audiobooka „Mądre bajki z całego świata”.

Scenariusze można bezpłatnie zamawiać na stronie wiemczujepomagam.pl.

Zeszyt zawiera 16 scenariuszy zajęć opracowanych przez ekspertów Kulczyk Foundation. Każdy ze scenariuszy promuje określone wartości i postawy, np. szacunek, troskę o innych, dzielenie się, odwagę, przyjaźń, współpracę. Punktem wyjścia dla scenariuszy są bajki. Akcje bajek dzieją się w Beninie, Brazylii, Grecji, Panamie, Grecji, Kolumbii, Malawi, Nepalu, Tajlandii, Tanzanii, Timorze Wschodnim, Wietnamie, na Ukrainie a także w Polsce. We wszystkich tych miejscach Kulczyk Foundation prowadziła i nadal prowadzi akcje pomocowe. Przepiękne bajki czytają na płycie: Ewa Konstancja Bułhak, Małgorzata Domagalik, Paweł Domagała, Edyta Jungowska, Jacek Kawalec, Dominika Kluźniak, Krzysztof Kowalewski, Magdalena Lamparska, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Łukasz Nowicki, Dominika Ostałowska, Magdalena Różczka oraz Wiktor Zborowski.

– Chcemy, aby te scenariusze mogły pomóc w rozmowie o wartościach budujących empatyczne postawy wśród dzieci. Zapraszam na stronę wiemczujepomagam.pl, gdzie znajdują się stworzone dla Państwa przez Kulczyk Foundation materiały edukacyjne. Bardzo serdecznie je polecam – zachęca Marta Schmude-Olczak, Dyrektor Kulczyk Foundation.

Inspiracje do zajęć z dziećmi „Wiem. Czuję… Pomagam!” stworzone na podstawie audiobooka „Mądre bajki z całego świata” objęte zostały przez Rzecznika Praw Dziecka honorowym patronatem.

 

 

(Źródło: Kulczyk Foundation)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Danuta Sterna napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Właśnie o tym piszę, nie możemy się odwrócić od technologii, ale potrzeba bardzo dużego rozsądku i r...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Nauczanie z technologią w tle
Dużo problemów wynika z tego, że szkoły często kupują bez długofalowego planu, byle co - to, co im w...
Gość napisał/a komentarz do Uczenie się metodą uczniowskiego eksperymentu
bardzo fachowo i przystępnie wyłożony temat, brawo!
Ppp napisał/a komentarz do Pomysł na lekcję wychowawczą
Pomysł ciekawy, ale proponuję teraz obliczyć PRAWDOPODOBIEŃSTWO trwałego wcielenia w życiu tego, co ...
Maciej M Sysło napisał/a komentarz do Czy projekt to dobra forma uczenia się?
Poniższy fragment pochodzi z mojej pracy "Przyszłość Laboratorium", która ukazała się w czasopiśmie ...
Ppp napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Najpierw należało przypomnieć i scharakteryzować style nauki - wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy. Po...
Lech Mankiewicz napisał/a komentarz do Kilka wskazówek, jak się uczyć
Bardzo ważna uwaga, choć mam wrażenie, że analiza nie jest do końca kompletna. Dlaczego? Taka techni...
To Stowarzyszenie Umarłych Statutów podaje nieprawdę. Art. 99 ustawy Prawo oświatowe umożliwia wprow...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie