Program Stypendialny Horyzonty zaprasza

fot. Fundacja EFC

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszyła 10. edycja Programu Stypendialnego Horyzonty. Do 17. maja młodzi ludzie z całej Polski mogą ubiegać się o stypendia przyznawane przez Fundację EFC we współpracy z Fundacją Rodziny Staraków.

Horyzonty to jeden z najbardziej wszechstronnych programów stypendialnych w Polsce. Oferuje wsparcie dla uczniów z małych miejscowości oraz rodzin o skromnych dochodach, którzy chcą zdobywać wiedzę w najciekawszych liceach i technikach w Polsce.

Stypendia dla licealistów i uczniów techników - Horyzonty

Program oferuje stypendia dla licealistów i uczniów technikum w postaci finansowania kosztów nauki w szkole, mieszkania w bursie, wyżywienia, letnich i zimowych wyjazdów, uczestnictwo w warsztatach. Nad stypendystami w całym kraju czuwają wykwalifikowani koordynatorzy regionalni.

Program Stypendialny Horyzonty to również zobowiązanie ze strony stypendystów do działania na rzecz innych - od wspólnego organizowania projektów społecznych po pomaganie młodszym koleżankom i kolegom. To unikalne doświadczenie, dzięki któremu stypendyści mogą stać się samodzielnymi, odważnymi, świadomymi studentami, obywatelami, pracownikami - po prostu dojrzałymi ludźmi. Absolwenci Horyzontów działają w Stowarzyszeniu Alumni EFC, które wspiera podopiecznych Fundacji i podtrzymuje więzi między stypendystami.

Więcej informacji odnośnie Programu Stypendialnego Horyzonty: efc.edu.pl/programy/horyzonty.

Do tej pory w programie wzięło udział ponad 660 uczniów szkół średnich.

Nabór wniosków do Programu Stypendialnego Horyzonty jest już otwarty. Zainteresowani uczniowie szkół podstawowych klas 8. mogą zgłaszać się do 17. maja. Aplikowanie jest możliwe poprzez stronę internetową: efc.edu.pl/programy/horyzonty/formularz.

 

(Źródło: Fundacja EFC)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Na zastępstwach
W punkt.
Ppp napisał/a komentarz do Czas na szkołę doceniania
Pytanie podstawowe: PO CO oceniać? Większość ocen, z jakimi się w życiu spotkałem, nie miało żadnego...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W żaden sposób nie negowałem potrzeby, czy wręcz obowiązku kształcenia nauczycieli. Niestety, kontyn...
Generalnie i co do zasady ok. 30% ocen jest PRZYPADKOWYCH - częściowo Pani opisała, dlaczego. Jeśli ...
Maciej Sysło napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
W odpowiedzi na sarkastyczny ton wypowiedzi Pana Roberta mam jednak propozycję. Jednym z obowiązków ...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Brak chętnych do nauczania w szkołach
Jeśli pominąć ideologiczne ozdobniki, problem z brakiem nauczycieli wynika z faktu, że wiedza przest...
Ci dorośli kiedyś chodzili do szkoły (niektórzy całkiem niedawno) i ktoś porozdawał im matury. Suger...
Sławomir napisał/a komentarz do Urządzimy młodym nowy, wspaniały świat
Ciekawa polemika. Zauważam, być może błędnie, kontrast między podejściem dialektycznym (Pana, Panie ...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie