Program Stypendialny Horyzonty zaprasza

fot. Fundacja EFC

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszyła 10. edycja Programu Stypendialnego Horyzonty. Do 17. maja młodzi ludzie z całej Polski mogą ubiegać się o stypendia przyznawane przez Fundację EFC we współpracy z Fundacją Rodziny Staraków.

Horyzonty to jeden z najbardziej wszechstronnych programów stypendialnych w Polsce. Oferuje wsparcie dla uczniów z małych miejscowości oraz rodzin o skromnych dochodach, którzy chcą zdobywać wiedzę w najciekawszych liceach i technikach w Polsce.

Stypendia dla licealistów i uczniów techników - Horyzonty

Program oferuje stypendia dla licealistów i uczniów technikum w postaci finansowania kosztów nauki w szkole, mieszkania w bursie, wyżywienia, letnich i zimowych wyjazdów, uczestnictwo w warsztatach. Nad stypendystami w całym kraju czuwają wykwalifikowani koordynatorzy regionalni.

Program Stypendialny Horyzonty to również zobowiązanie ze strony stypendystów do działania na rzecz innych - od wspólnego organizowania projektów społecznych po pomaganie młodszym koleżankom i kolegom. To unikalne doświadczenie, dzięki któremu stypendyści mogą stać się samodzielnymi, odważnymi, świadomymi studentami, obywatelami, pracownikami - po prostu dojrzałymi ludźmi. Absolwenci Horyzontów działają w Stowarzyszeniu Alumni EFC, które wspiera podopiecznych Fundacji i podtrzymuje więzi między stypendystami.

Więcej informacji odnośnie Programu Stypendialnego Horyzonty: efc.edu.pl/programy/horyzonty.

Do tej pory w programie wzięło udział ponad 660 uczniów szkół średnich.

Nabór wniosków do Programu Stypendialnego Horyzonty jest już otwarty. Zainteresowani uczniowie szkół podstawowych klas 8. mogą zgłaszać się do 17. maja. Aplikowanie jest możliwe poprzez stronę internetową: efc.edu.pl/programy/horyzonty/formularz.

 

(Źródło: Fundacja EFC)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Maciej M. Sysło napisał/a komentarz do Luka pomiędzy nauczaniem a uczeniem się
Każdego nauczyciela interesuje, czy jeśli uczeń wykonał zadanie (zbudował robota czy inny obiekt, ro...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Win-Win Barbary Nowackiej
Zgoda w 100% - dowodów na to, że politycy z prawej i lewej mają edukację narodową w najgłębszym "pow...
A co to jest ten dar? Coś wrodzonego czy coś wyuczonego? Tak jak można nauczyć się opowiadania tak m...
Ppp napisał/a komentarz do Luka pomiędzy nauczaniem a uczeniem się
A czy ta informacja zwrotna jest do czegokolwiek potrzebna?Jeśli jestem dobry, to o tym wiem i inf. ...
Z jednej strony prawda. Z drugiej, jak ktoś ma DAR opowiadania, to nie musi się uczyć sztywnych zasa...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Raportem w płot
Dziękuję za rzeczowy komentarz. Zgadzam się, że ESOKJ (CEFR) to fundament współczesnego nauczania ję...
Nie znam n-la W-F, który nie przygotowuje się do zajęć, nie planuje swojej pracy. Powiem więcej. Nie...
Bartosz Markowicz napisał/a komentarz do Fizyka da się lubić!
Zgadzam się w pełni z przedstawioną w artykule ideą - fizyka ożywa dopiero wtedy, gdy uczniowie sami...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie