Moje miejsce, moja historia

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprasza do udziału w konkursie „Moje miejsce, moja historia” na najciekawszy pomysł na projekt, w którym uczniowie przy pomocy środków teatralnych, fotograficznych czy filmowych opiszą swoją miejscowość i jej historię. Adresatem projektu są uczniowie i nauczyciele ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski, ze szczególnym uwzględnieniem małych miejscowości.(CC-BY) CEO

 

Aby zgłosić swój udział należy krótko opisać pomysł na projekt w formularzu zgłoszeniowym dostępnym na stronie programu.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 1 maja 2013 r.

Z nadesłanych projektów specjalnie powołana komisja wybierze 13 zwycięskich grup, które otrzymają szczególne wsparcie w postaci: 

  • Trzydniowych warsztatów twórczych dla młodzieży (jesień 2013). Do uczniów przyjadą artyści, specjaliści z wybranych przez was dziedzin. Pomogą wam w realizacji filmu, spektaklu, fotoreportażu, widowiska narracyjnego itp.
  • Trzydniowych warsztatów w Warszawie dla nauczycieli, opiekunów projektu (26-28 września 2013). Tu odbędą się spotkania ze specjalistami w dziedzinie edukacji artystycznej, w trakcie których młodzież będzie miała okazję poszerzenia własnego warsztatu pracy, podniesienia kwalifikacji, zapoznania się z innowacyjnymi metodami pracy twórczej.
  • Książek, DVD, materiałów pomocniczych.

Konkurs „Moje miejsce, moja historia” organizowany jest w ramach ogólnopolskiego programu "Kulthurra!" prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. 

"Zajęcia artystyczne w szkole mają na celu wzbogacenie oferty twórczych zajęć w szkole, podniesienie ich jakości i wartości artystycznej. Chcemy dostarczyć młodym ludziom pomysłów, inspiracji oraz narzędzi, dzięki którym będą mogli realizować własne wartościowe projekty artystyczne." - mówi Alicja Pacewicz, dyrektor programowy CEO.

Więcej o programie: http://www.ceo.org.pl/pl/kulthurra.

Źródło: CEO

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie