Moje Stypendium - Opowieści stypendialne

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Doświadczenia życiowe i zawodowe, które zbieramy podczas wyjazdów stypendialnych, podobnie jak przy okazji staży, praktyk, spotkań, organizacji projektów, mogą przyczynić się do rozwoju wielu umiejętności, a także dać nam większą pewność siebie i odporność psychiczną. Warto dzielić się swoimi spostrzeżeniami i radami, aby i inni uczący się mogli lepiej wykorzystać czas stypendium.photo:sxc.hu

Jeszcze tylko przez niecały miesiąc stypendyści programów z całej Polski mogą nadsyłać swoje zgłoszenia na konkurs „Opowieści stypendialne”. Zadaniem uczestników Konkursu jest podzielenie się historiami, doświadczeniami i wspomnieniami z bycia stypendystą, pokazanie tego, jakie możliwości dało im stypendium i jak je wykorzystali. Historia może być bardzo prosta – np. o tym, że dzięki stypendium możliwe było rozpoczęcie studiów w większym mieście, zdobycie pracy w dużej firmie itp. Prace konkursowe mogą też opowiadać o pasji lub talencie który rozwinął się dzięki wsparciu stypendialnemu.

Swoją stypendialną opowieść można stworzyć pisząc felieton, kręcąc filmik, robiąc zdjęcia, prowadząc blog lub fotoblog. Wiele osób wyjeżdżając na stypendium zagraniczne zaczyna prowadzić bloga dla swoich znajomych i rodziny – takie prace również mogą zgłosić do Konkursu.
Prace finalistów Konkursu „Moje Stypendium – Opowieści Stypendialne" zostaną zaprezentowane na portalu www.mojestypendium.pl, gdzie Internauci w głosowaniu wybiorą ich zdaniem najlepsze. Na zwycięzców czekają tablety multimedialne i inne nagrody rzeczowe.

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 10 września 2012 r.

Konkurs jest adresowany do byłych i obecnych stypendystów, krajowych i zagranicznych programów stypendialnych. Do Konkursu można nadsyłać prace indywidualnie lub zespołowo (nie więcej niż 3 osoby w zespole).

Organizatorami Konkursu są Fundacja Orange i Fundacja Dobra Sieć.

Więcej informacji na temat Konkursu znajduje się na stronie www.mojestypendium.pl lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie