Akcja edukacyjna Cyfrowa Wyprawka

CC-BY-SA Fundacja Panoptykon

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Zajmujesz się edukacją dzieci i młodzieży? Pracujesz w szkole: jesteś nauczycielem lub wychowawcą, pedagogiem lub psychologiem? Chcesz w swojej szkole lub bibliotece uczyć, jak bezpiecznie i świadomie korzystać z Internetu i nowych technologii? Szukasz inspiracji do tego, jak pracować z uczniami, ich rodzicami i innymi nauczycielami? Chętnie Ci w tym pomożemy. Weź udział w akcji edukacyjnej Fundacji Panoptykon pt. „Cyfrowa Wyprawka w każdej szkole i bibliotece”.

Wszyscy uczestnicy akcji otrzymają najnowszą publikację Panoptykonu (przewodnik Wychowanie do życia w cyfrowym świecie wraz z broszurą ze scenariuszami zajęć z uczniami i warsztatów z rodzicami), a osoby, które prześlą nam najciekawsze relacje z zajęć przeprowadzonych w szkole, wezmą udział w szkoleniu na temat bezpiecznego i świadomego korzystania z nowych technologii. Najciekawsze relacje zostaną opublikowane na stronie Cyfrowej Wyprawki.

Organizatorzy akcji chcieliby, aby każdy umiał bezpiecznie korzystać z komputera, telefonu, Internetu. Dlatego poprzez działania Fundacji Panoptykon uczą, jak działają nowe technologie; jakie konsekwencje dla każdego z nas i dla naszego otoczenia ma codzienna aktywność w sieci; jak chronić siebie i najbliższych przed zagrożeniami, które się z tym wiążą.

Na zgłoszenia organizatorzy akcji czekają do 15 stycznia 2016 r. Szczegóły akcji i jej regulamin można znaleźć na stronie http://cyfrowa-wyprawka.org/aktualnosci/uwaga-akcja-edukacyjna-cyfrowa-wyprawka-w-kazdej-szkole-bibliotece

Wszystkie materiały Cyfrowej Wyprawki są publikowane na wolnej licencji: można nimi nie tylko swobodnie i za darmo z nich korzystać, ale też dzielić się nimi sieci, drukować czy dostosowywać do swoich potrzeb.

(Źródło: Fundacja Panoptykon, licencja CC-BY-SA 3.0 PL)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie