Studenckie know-how dla maturzystów

fot. Projektor - wolontariat studencki

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

W tym roku maturzyści są w wyjątkowo trudnej i stresującej sytuacji - w niepewności czekali na datę matur, a teraz czekają na informacje o rekrutacji na studia. Ze względu na zamknięte uczelnie nie mają szansy wziąć udziału w dniach otwartych i dowiedzieć się więcej o swoich wymarzonych studiach.

Studenci - wolontariusze PROJEKTORa wychodzą z pomocą - spotkają się z maturzystami on-line i opowiedzą o kierunkach studiów, uczelniach, ale także o różnych rozwojowych projektach, w których biorą udział, polecą wartościowe miejsca studenckich spotkań i odpowiedzą na nurtujące maturzystów pytania. Mamy nadzieję, że dzięki temu maturzyści otrzymają trochę wsparcia w trudnych czasach, dowiedzą się więcej o studiowaniu (i to z pierwszej ręki) a w efekcie świadomie i trafnie wybiorą dalszą drogę swojego życia.

Spotkania w formie live'ów w grupie na Facebooku będą odbywały się w środy i piątki. Startujemy 15 maja br. i akcja potrwa do 26 czerwca br. O szczegółach będziemy informować maturzystów na bieżąco na wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/233351071322353/.

Nie wiesz jaką uczelnię wybrać? Jaki kierunek będzie dla Ciebie najlepszy? Czy Twój wymarzony kierunek lub uczelnia spełnią Twoje oczekiwania? Dołącz do grupy i spotkaj się ze studentami z całej Polski. Dołącz do dedykowanej maturzystkom i maturzystom grupy na Facebooku, w której będą realizowane spotkania ze studentami w formie live’ów: https://bit.ly/grupa_live

Organizatorem akcji jest Program "PROJEKTOR – wolontariat studencki" realizowany przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości we współpracy z Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności. PROJEKTOR to ogólnopolski program społeczny, w którym studenci-wolontariusze zamieniają swoją energię i zainteresowania w autorskie projekty edukacyjne dla dzieci i młodzieży z małych miejscowości (do 20 000 mieszkańców). Inspirują innych do rozwoju, nauki i poszukiwania pasji, a sami zdobywają doświadczenie, kompetencje cenione na rynku pracy oraz certyfikaty.

 

(Źródło: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gość napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Dziękuję za ten artykuł.
Ppp napisał/a komentarz do Oceniajmy rzadziej!
Terada i Merill mają CAŁKOWITĄ rację. Jak ktoś chce i może - nauczy się i bez oceniania. Jeśli ktoś ...
Marcin Zaród napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Mój syn będąc w liceum w klasie mat-info-fiz prosił z kolegami o ustawienie takich tablic na korytar...
Marcin Polak napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
Świetny przykład, że każdą przestrzeń klasy da się łatwo zreorganizować, aby pobudzić aktywne uczeni...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
O informacji zwrotnej można długo... Przedstawione tu wskazówki są cenne. Niestety, problem w tym, ż...
Andrzej napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Bardzo proszę o przykład idealnie napisanej informacji zwrotnej.
Ppp napisał/a komentarz do Informacja zwrotna dla przyszłości
Jeśli jestem w czymś dobry - wiem o tym, dodatkowy komentarz nie jest potrzebny.Jeśli jestem w czymś...
Piotr napisał/a komentarz do Déjà vu
Codziennie z ulgą odkrywam, że jestem emerytowanym nauczycielem

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie