Sidebar

11
N, Maj

Autorytety dla edukacji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
projekty edukacyjne21 października 2008 r. redakcja miesięcznika „Edukacja i Dialog” wspólnie ze Społecznym Towarzystwem Oświatowym zainauguruje skierowany do środowisk oświatowych i osób prowadzących działalność edukacyjną cykl seminariów pt. „Autorytety dla edukacji”. Pierwsze spotkanie z tego cyklu zatytułowane jest „Między wiedzą a kompetencją”.
 
Celem projektu „Autorytety dla edukacji” jest budowanie nowego wizerunku polskiej oświaty w oczach społeczeństwa, a jednocześnie wspieranie otwartych na zmiany dyrektorów szkół i nauczycieli oraz zbudowanie pomostów współpracy między branżą HR w Polsce a środowiskiem nauczycieli i menedżerów oświaty. Jest to jedyna taka inicjatywa w Polsce.

Autorami projektu są Witold Kołodziejczyk – redaktor naczelny „Edukacji i Dialogu” i dr Jan Fazlagić z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wizją organizatorów projektu jest tworzenie elity liderów polskiej edukacji. Twórcy projektu deklarują, że w ten sposób zaczynają tworzyć nową jakość w myśleniu o polskiej edukacji i zapraszają wszystkich, którzy identyfikują się z wizją do wspólnej pracy. Jedynym kryterium przyjęcia będzie autentyczna chęć dzielenia się wiedzą i uczestniczenia w rozwoju wiedzy o zarządzaniu oświatą. Liderom polskiej edukacji organizatorzy chcą stworzyć możliwość obcowania z najwyższej klasy wiedzą o zarządzaniu w edukacji. Gośćmi w projekcie „Autorytety dla edukacji” będą znani specjaliści w tej dziedzinie m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych.

„Wiedza, jaka będzie prezentowana w cyklu Autorytety dla edukacji pokaże nauczycielom ich zawód z lepszej strony, a także zainspiruje do aktywności i rozwoju.” – mówi Witold Kołodziejczyk. 

Pierwsze spotkanie w październiku będzie prezentacją dwóch autorskich koncepcji związanych z doskonaleniem kompetencji kadry menedżerskiej oświaty i psychologii zarządzania. Na pierwsze seminarium zaproszeni zostali dr Jack Nasher, który będzie mówił na temat systemu demonstrowania kompetencji i Lindell Smith, który opowie o uczeniu się przez emocje

Jack Nasher (Dr. Lord Jack G.O. Nasher-Awakemian, J.D., M.A., M.Sc. (Oxon)) wykładowaca psychologii zarządzania, a szczególnie przywództwa i samorozwoju. Pracował dla takich firm jak: T-Mobile, Sanofi-Aventis, Siemens, Bosch, Bank Sarasin czy Ashurst Lawyers. Jack Nasher jest wybitnym mówcą, prowadzi prezentacje na najwyższym światowym poziomie, występował m.in. w telewizji niemieckiej PRO Sieben

Lindell Smith (BA, MDiv, MPP, MTh (Oxon)), jest doktorantem The European Graduate School w Saas Fee w Szwajcarii. Ukończył studia na Uniwersytecie w Oksfordzie z zakresu filologii, psychologii i teologii

Udział w seminarium jest odpłatny. Szczegóły na stronie Edukacji i Dialogu

Komentarze (0)
Nie ma tu jeszcze żadnych komentarzy
Skomentuj
Piszesz jako gość
×
Suggested Locations
Wpisz tekst z poniższego obrazka. Nie jest wyraźny?

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Robert Raczyński napisał/a komentarz do Natura matury
Miałem wrażenie, że dość jasno dałem do zrozumienia, że nie rozważam tu zasadności ani prawidłowości...
Mikołaj napisał/a komentarz do Natura matury
Trafne pokazuje to, że matura to nie tylko test wiedzy, ale rytuał przejścia, który ma sens tylko wt...
Ppp napisał/a komentarz do Natura matury
Maturę nalezy ZLIKWIDOWAĆ, ponieważ jest niesprawiedliwym egzaminem, którego można PRZYPADKOWO nie z...
Zapisałem dziecko na karate kontaktowe przez takich własnie małych gnojków by sam umiał się bronić
Nauczyciel napisał/a komentarz do Jeszcze większa automatyzacja pracy twórczej
Są też aplikacje które skutecznie potrafią wykrywać czy dany tekst został napisany przez AI czy nie ...
Kajtek napisał/a komentarz do Po co jest szkoła?
Szkoły niczego nas nie uczą oprócz polskiego oraz matematyki nic więcej nie jest nam potrzebne a nau...
Ludzie nie umieją słuchać bo są skupieni na sobie, na swoim ja. Do tego dochodzą narcystyczne wzorce...
Rafał Kapica napisał/a komentarz do Szkolna klasa - dobre miejsce do współpracy
tak tablice są bardzo dobrym rozwiązaniem - polecam

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie