![Image Image](/images/stories/voip.jpg)
Operatorzy VoIP tracą miliony
![Image Image](/images/stories/voip.jpg)
PONAD DEKADA INSPIR@CJI (2013-2024)
INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA NAUCZYCIELI
NA NASZYCH KONFERENCJACH
→ zobacz wszystkie na YouTube
Jak wynika z Raportu o Rozwoju Społecznym UNDP – Edukacja dla pracy – szkoły w Polsce uczą dużo, lecz nie przygotowują dobrze do życia zawodowego, zbyt wolno reagując na zmiany na rynku pracy i kształcąc pracowników w zawodach, na które nie ma zapotrzebowania. W rezultacie doświadczamy wysokiego bezrobocia wśród młodzieży, które może dalej pogłębiać się.
Chociaż powyższe twierdzenie może zabrzmieć dziwnie, jest jak najbardziej prawdziwe i potwierdziło się już w życiu niejednej osoby. Nauka oszczędzania to jeden z najlepszych dowodów na to, że uczyć się warto przez całe życie i że nigdy dość edukacji na temat własnego portfela i sposobów zarządzania własnymi środkami finansowymi.
Konsumenci, młodzi i starzy, wierzą w Internet i chcą go coraz więcej. W domu, w pracy, w podróży. Internet staje się powoli niezbędnym narzędziem w codziennym życiu bez którego niektórym trudno żyć i komunikować się z innymi. Czy za kilkanaście lat będziemy mogli powiedzieć, że oto w 2007 roku rozpoczął się wiek Internetu?
Badania, zrealizowane przez TNS OBOP dla RWE Stoen wykazały, że 82% respondentów chce oszczędzać energię elektryczną z powodów finansowych. Polacy nie są świadomi, że urządzenia wyłączone pilotem, a pozostające w trybie stand-by także pobierają energię i że roczny koszt ich użytkowania byłby dużo niższy, gdyby tylko wyłączyć je całkowicie z prądu.
Strony internetowe poświęcone językom obcym to istna kopalnia wiedzy, jeśli ktoś zechce do niej sięgnąć. Znajdziemy tu różnego rodzaju oferty pomocy w nauce, możliwość podyskutowania, propozycje korepetycji. Zdesperowany uczeń może poprosić o pomoc w odrobieniu trudnego domowego zadania, doraźne przetłumaczenie tekstu lub sprawdzenie wypracowania.
Czy we współczesnym marketingu reklamodawca może być równocześnie twórcą i nadawcą własnej reklamy? Co jest korzystniejsze – skupić się na budowaniu dobrych relacji z tradycyjnymi mediami i zwiększać środki na zewnętrzne kampanie reklamowe, czy zamiast tego stworzyć własne media i kanały komunikowania się z odbiorcami? A może jedno i drugie?
Ostatnie komentarze