Clayton M. Christensen z Harvard Business School, jako pierwszy użył zwrotu "przełomowa innowacja" w kontekście edukacji. W wywiadzie tłumaczy na czym polega rewolucyjny charakter tej teorii, oraz jakie warunki brzegowe muszą być spełnione, żeby tradycyjny, skoncentrowany na osobie nauczyciela system edukacji mógł zostać ostatecznie przełamany.
O wielu inteligencjach w klasie szkolnej
![system oświaty system oświaty](/images/stories/digital3.jpg)
Studenci w sieci
![badania i analizy badania i analizy](/images/stories/info2.jpg)
Sześć technologii, które zmienią edukację
Grupa New Media Consortium, która zajmuje się obszarem nowoczesnych technologii w edukacji, właśnie opublikowała swój Horizon Report. Tym razem badaniami objęto nie tylko szkoły wyższe, ale wszystkie typy szkół. Raport pokazał, jakie narzędzia już niedługo, bo w perspektywie od roku do maksymalnie pięciu lat, zrewolucjonizują pracę w szkole.
Nauczyciel cybergeneracji
![debaty edukacyjne debaty edukacyjne](/images/stories/mouse1.jpg)
Czego pragną uczniowie?
![ICT w edukacji ICT w edukacji](/images/stories/uczniowie1.jpg)
Przekleństwo bycia geniuszem
![badania i analizy badania i analizy](/images/stories/learning17.jpg)
Ostatnie komentarze