![web 2.0 web 2.0](/images/stories/elearning8.jpg)
Chętniej uczymy się w społecznościach
![web 2.0 web 2.0](/images/stories/elearning8.jpg)
PONAD DEKADA INSPIR@CJI (2013-2024)
INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA NAUCZYCIELI
NA NASZYCH KONFERENCJACH
→ zobacz wszystkie na YouTube
Obniżenie kosztów kształcenia i dopasowanie do indywidualnych możliwości osoby uczącej się - to zdaniem naukowców z Hoover Institution, centrum badawczego na Uniwersytecie Stanford, dwa podstawowe czynniki, które zdecydują o sukcesie e-kształcenia. Uważają oni, że do 2019 r. połowa zajęć w amerykańskich szkołach średnich będzie prowadzona zdalnie.
Wall Street Institute, jedna z globalnych sieci szkół angielskiego, postanowił wykorzystać szanse, jakie stwarza Internet w nauczaniu języków obcych i uruchomił dla swoich 380 tysięcy studentów z kilkudziesięciu krajów dedykowany portal społecznościowy „The Village”. W ten sposób jego kursanci otrzymali możliwość korzystania z narzędzi edukacyjnych przez całą dobę.
Kształcenie zdalne (e-learning) oraz kształcenie powiązane (blended learning) to przyszłość nauczania. Metody te są tak elastyczne i efektywne, że umożliwiają prowadzenie skutecznego nauczania i uczenia się nawet przy niewielkim nakładzie środków. CODN śledzi tendencje rozwoju metod kształcenia zdalnego i sam czynnie stara się je wprowadzać.
Ostatnie komentarze